باند توزیع مواد مخدر در بزرگراه‌های پایتخت  دستگیر شدند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری هفت عضو یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در محدوده بزرگراه چمران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ بخشنده، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری هفت عضو یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در محدوده بزرگراه چمران گفت: این متهمان در حال توزیع مواد مخدر بین معتادان متجاهر این محدوده بودند که با تلاش ماموران دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد که این متهمان ضمن تشکیل باند فروش مواد اقدام به توزیع در حاشیه بزرگراه های تهران می کنند و ضمن اینکه باعث تجمع معتادان در حاشیه بزرگراه ها می شود منجر به بروز تصادفات شده و چهره شهر را تخریب می کند.

او ادامه داد:پس از هماهنگی با مقام قضایی تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برای دستگیری متهمان به محل اعزام شدند و طی یک عملیات ضربتی هفت عضو این باند تهیه و توزیع مواد مخدر را در حاشیه بزرگراه چمران دستگیر کرده و معتادانی را که در محل برای خرید مواد تجمع کرده بودند، را نیز جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد منتقل کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت:هر هفت متهم پس از دستگیری به پایگاه سوم این یگان منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند و در بازرسی از وسایل آنها مقادیر قابل توجهی مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شد.

20103

کد خبر: 665986

وب گردی

وب گردی