دانشگر:به خاطر دایی در نفت ماندم/ از همه هم‌تیمی‌ها عذرخواهی کردم

محمد دانشگر بازیکن جوان نفت پیش از بازی مقابل استقلال اردوی را ترک کرده بود و گفته می‌شد که از این تیم قهر کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، مدافع نفت‌تهران درباره عدم حضورش در بازی مقابل استقلال گفت: قراردادی که با باشگاه نفت بسته بودم چند آپشن درون آن گنجانده شده بود که هم مسئولین باشگاه هم کادرفنی از آنها اطلاع داشتند اما روز قبل از بازی دیدم که آن برگه‌ها و نوشته‌ها برداشته شده است اگرچه خیلی ها فکر کردند که من به دلیل مشکلات مالی در این بازی حاضر نشدم. ابتدای فصل هم به مسئولین گفتم که تنها به دلیل حضور آقای دایی در نفت حاضر شدم وگرنه همانطور که مطلع هستید با صبا قرارداد بستم و زمانی که آقای دایی به اینجا آمدند به نفت بازگشتم. بندی که در قراردادم قید کرده بودم این بود که تا زمانی که آقای دایی در نفت حضور دارند، در این تیم بازی خواهم کرد که این بند را می‌خواستند حذف کنند.

وی در ادامه افزود: هیچ صحبتی درباره مسائل مالی انجام ندادم و تنها برایم آن صحبت‌های و نوشته‌ها مهم بودند. اشتباهی که در این مورد انجام دادم این بود که با آقای دایی مشورت نکردم و سر تمرین حاضر نشدم. البته مصاحبه‌ای هم انجام ندادم گذاشتم به نیت همبازیانم تا نتیجه خوبی در بازی مقابل استقلال کسب کنند و جو نفت به هم نخورد. خیلی خوب بازی کردند، حقمان برد بود که تساوی هم بد نیست. بعد از بازی به تک تک بچه‌ها زنگ زدم و از همه عذرخواهی کردم. زمانی هم که در تمرین حاضر شدم باز هم از بچه‌ها به خاطر عدم حضورم عذرخواهی کردم.

او بار دیگر درباره بخشش‌اش توسط علی دایی و مسئولین باشگاه تصریح کرد: در عذرخواهی‌ام را از طریق احمد صالحی و آقای ایرانیان به مسئولین باشگاه رساندم چون مسئولین را ندیدم که از آنها عذرخواهی کنم. هر زمان ببینم‌شان از آنها عذرخواهی می‌کنم. با اجازه آقای دایی بر سر تمرین‌ها حاضر شدم. به آقای دایی گفتم که به من به دلیل ایجاد چنین مشکلاتی حق بدهند چراکه جوانم و باید فکر آینده‌ام هم باشند.

دانشگر درباره بازی‌شان مقابل استقلال و احتمال حضورش در بازی هفته دوم گفت: تمرینات خوب و پرفشاری داریم و از لحاظ بدنی کاملا آماده هستیم. در بازی استقلال هم همه دیدند تیم ما 90 دقیقه را کامل دوید و فکر کنم تنها یک تعویض داشتیم. انقدر بچه‌ها در این بازی خوب بودند که هیچ کس از لحاظ بدنی کم نیاورد. شرایط بدنی خوبی دارم و باید دید تصمیم کادرفنی در خصوص اینکه از من استفاده کند چیست و هر زمان که بخواهند برای تیم بازی می‌کنم.

601/401

کد خبر: 666007

وب گردی

وب گردی