نیروی زمینی آماده و ورزیده، رعب و وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده ‌است

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی آماده و ورزیده، رعب و وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ دوم مرتضی حسن‌پور مدیر تربیت بدنی نزاجا در مراسم تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و مدال آوران نزاجا که در سالن شهید مطهری ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد اظهار داشت: امروز مزدوران استکبار با هدف ضربه زدن به اسلام در میدان جنگ های نیابتی حاضر شده اند.

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش ادامه داد: جوانان برومند انقلاب اسلامی با آمادگی و سربلندی و عزت نفس با نثار جان و خونشان همچنان موجبات سربلندی امنیت و افتخار را برای کشورمان رقم می‌زنند.

امیر سرتیپ حسن‌پور تصریح کرد: نیروی زمینی آماده و ورزیده با ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان، امنیت پایدار را در این سرزمین برقرار کردند.

وی ادامه داد: با هدف تقویت روحیه نشاط و سرگرمی در بین کارکنان و خانواده محترم آنان برنامه ریزی وسیعی در سطح یکان ها و کوی های سازمانی صورت پذیرفته است. علاوه بر آن در حوزه مسابقات ورزشی خواهران نیز مسئولین ورزش بانوان نزاجا با تشکیل تیم های مختلف در مسابقات ارتش شرکت کرده و موفق به کسب عناوین برتر شده اند. در حوزه ورزش قهرمانی نیز تیم تیراندازی نزاجا قهرمان لیگ برتر و تیم جهت یابی مقام سوم کشور را کسب کرده اند.

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش بیان داشت: در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای نیروی زمینی توانسته بستر مناسب برای پرورش قهرمانان گمنام و جذب ورزشکاران قهرمان شرایط حضور و شکوفایی استعدادهای مختلف را در عرصه ورزش در قالب باشگاه نیروی زمینی فراهم آورد و با حضور در 21 رشته و با 26 تیم در لیگ های مختلف قهرمانی کشور و استان تهران به عنوان نماینده سربلند دلاورمردان نیروی زمینی ارتش حضوری قوی و موثر دارد که از 21 رشته عنوان شده در 16 رشته بر روی سکو قرار گرفته است.

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ادامه داد: در مسابقات نیروهای مسلح نیز تیم های منتخب نیروی زمینی در 18 رشته به عنوان نماینده ارتش حضور یافته اند و با کسب 9 مقام قهرمانی، باعث اقتدار ارتش در سطح نیروهای مسلح شده اند.

وی افزود: بالغ بر 80 نفر از ورزشکاران نزاجا در قالب تیم های ملی و منتخب نیروهای مسلح به مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی اعزام شده اند که جا دارد از همکاری و هماهنگی یقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات نیروی زمینی در تسهیل اعزام ها به صورت خاص تشکر و قدردانی به عمل آید.

وی افزود : در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تلاش کردیم با استفاده از امکانات موجود و به کارگیری توان مدیریتی بالای فرماندهان یکان ها اماکن ورزشی زیادی را در سطح یکان های نزاجا ایجاد و تجهیز کنیم و در این راستا می توان به ساخت 5 سالن چند منظوره، 15 زمین فوتبال، بالغ بر 35 زمین والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس، گود باستانی و ساخت و تجهیز 15 سالن تیراندازی و 20سالن بدنسازی و اماکن ورزشی دیگر در سطح یکان ها اشاره کرد.

سرتیپ دوم حسن پور گفت: توجه به ضرورت آمادگی جسمانی و اهمیت آن در توان رزمی بدون توجه ویژه فرماندهان به امر ورزش و تربیت بدنی میسر نخواهد شد.

601/401

کد خبر: 666034

وب گردی

وب گردی