مریم طوسی، سریع‌ترین بانوی دونده ایرانی  به  «رو‌به‌راه» می رود

برنامه «روبه راه» کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا ماندگاران به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی برنامه «رو‌به‌راه» این برنامه که «خواستن توانستن است از نگاه ورزش» را موضوع اصلی گفت‌وگو قرار داده است بنا دارد امشب مریم طوسی در این رابطه صحبت کند.

مریم طوسی، سریع‌ترین بانوی دونده ایرانی است که در مسابقات مختلف داخلی و جهانی حائز رتبه برتر شده است. وی فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی از دانشگاه تهران است.

«رو‌به‌راه»، در هفته گذشته نیز به موضوع زباله و پسماند پرداخت که در رابطه آن با مهمانان مختلفی به گفت‌وگو پرداخت.

با توجه به اینکه این برنامه، روز شنبه مصادف با شهادت امام صادق(ع) به روی آنتن نرفت، از امشب و استثنائا تا سه شنبه این هفته به روی آنتن می رود. پخش رو به راه بعد از اخبار 20:30 آغاز می شود.

با موضوع خانواده و با حضور شخصیت‌های هنری، سیاسی، ورزشی، اجتماعی به همراه خانواده شان به روی آنتن رفته است و با افرادی همچون مهران رجبی، هوشنگ شهبازی، محمد غرضی و.... در این هفته گفت‌وگو کرده است.

«رو‌به‌راه» برنامه‌ای با مضمون اجتماعی که پخش سری اول آن از اردیبهشت ماه آغاز شد و در ماه مبارک رمضان نیز هر شب قبل از اذان مغرب روی آنتن رفت از 2 مردادماه سری جدید آن در حال پخش است.

این برنامه زنده در این فصل همانند گذشته به موضوعات و معضلات اجتماعی می پردازد و موضوع مبتلابه جامعه را با حضور چهره های مردمی، افراد شاخص، مسئولان و کارشناسان از جنبه ها و زوایای مختلف مورد بررسی قرار می دهد.

این برنامه کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو سیما است که به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران و با اجرای مژده لواسانی از شنبه تا دوشنبه هر هفته بعد از اخبار ۲۰:۳۰ روی آنتن می رود.

10508

کد خبر: 666176

وب گردی

وب گردی