غرویان: برخی انقلابی گری را در کوبیدن بیت مؤسس انقلاب می دانند

یک استاد حوزه علمیه با بیان این که متاسفانه برخی افراطیون خودشان را از مقام معظم رهبری جلوتر می دانند، گفت: این افراد معنای انقلابی گری را کوبیدن بیت امامی می دانند که خود مؤسس انقلاب و انقلابیگری بوده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان در خصوص تلاش برخی دشمنان خارجی و دنباله رو های داخلی شان برای القاء فاصله میان بیت حضرت امام و نظام اظهار کرد: این همیشه شعار استعمار بوده که «تفرقه بینداز و حکومت کن» استعمار همیشه به دنبال تفرقه افکنی بوده و هست. در حال حاضر نیز آن دشمنان نظام و انقلاب، تلاش می کنند از طریق تفرقه افکنی بین مسئولین نظام و بین فرزندان و یادگاران امام، به آن اهداف سیاسی خودشان برسند.

وی ادامه داد: بنابراین خیلی باید حواس مان جمع باشد که اسیر این القائات نشویم. البته بیت امام و این اخوان بزرگوار بحمد الله کمال تلاش و توجه را دارند که کنار یکدیگر باشند و با این کارشان دشمن و بدخواهان بیت امام را ناامید کرده اند.

غرویان همچنین در خصوص تلاش عده ای برای پنهان کردن رابطه عاطفی سید حسن خمینی و مقام معظم رهبری بیان کرد: هر سال مقام معظم رهبری عنایت ویژه ای به شخص حاج سید حسن آقای خمینی در مراسم 14 خرداد دارند و بنده خودم شاهد بوده ام و محبت، لطف و عنایت ایشان به بیت امام کاملا مشهود بوده است .

وی افزود: متاسفانه بعضی از این افراطیون از این انس و الفت خوششان نمی آید و ناراحتند. این افراطیون حتی خودشان را از مقام معظم رهبری هم جلو تر می دانند. به هر حال این مشکلی است که در این رابطه در داخل داریم؛ اما خوشبختانه عنایت مقام معظم رهبری همراه با درایت حاج سید حسن آقا و برادران ایشان این مطلب را خنثی می کند.

این استاد حوزه در ادامه در مورد عملکرد مجموعه بیت امام در سال های اخیر خاطرنشان کرد: تلاش های بسیار خوبی شده و می شود. این موسسه با انتشار نشریاتی چون «حریم امام» و فعالیت هایی که در سایت جماران و... صورت می دهد سعی در حفظ اندیشه های امام و آن انقلابی گری است که امام خمینی خود مؤسس آن بودند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز به صورت کامل شرایط و ویژگی های انقلابی گری را شرح و بیان کرده اند. اما متاسفانه برخی افراطیون در داخل، انقلابی گری که مقام معظم رهبری فرمودند را اشتباه می فهمند و آن را در کوبیدن بیت امامی می دانند که خود مؤسس انقلاب و انقلابیگری بوده است، این خطای بزرگی است که این افراد دچار آن هستند که امیدواریم از خواب غفلت بیدار شوند.

202/201

کد خبر: 666311

وب گردی

وب گردی