«قاتل اهلی» برای ادامه فیلمبرداری با مشکل مواجه شد

فیلمبرداری فیلم سینمایی «قاتل اهلی» تازه‌ترین ساخته مسعود کیمیایی در فرودگاه امام خمینی(ره) با مشکل مواجه شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، فیلم سینمایی «قاتل اهلی» در شرایطی فیلمبرداری خود را در تهران سپری می کند که اواخر هفته گذشته فیلمبرداری فیلم در فرودگاه امام خمینی با مشکل مواجه شد بر اساس پیگیری خبرنگار سینمایی فارس گروه تولید فیلم برای آماده سازی ضبط سکانس های شبانه نیاز به لوکیشن فرودگاه امام خمینی داشتند که با مقاومت حراست امکان ضبط صحنه های فیلم در بعد از ساعت کاری حراست 18 مقدور نشد و سکانس های شبانه فرودگاه امام ضبط نشده است. پرویز پرستویی هم در سکانس فرودگاه بازی داشت با وساطت وی نیز حراست اجازه فیلمبرداری نداد.

بنابراین گزارش، فیلمبرداری «قاتل اهلی» از صبح روز دوشنبه 21 تیرماه 95 با یادی از عباس کیارستمی در تهران آغاز شد. این فیلم داستان زندگی حاج آقا دکتر جلال سروش است که نقش آن را پرویز پرستویی بازی می کند.

در این فیلم پرویز پرستویی، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سعید پیردوست، شراره دولت آبادی، هستی محمایی، کاترین اصلانی و با حضور ثریا قاسمی هستند.

قرار است اولین نمایش «قاتل اهلی» در جشنواره فجر امسال باشد. تهیه کنندگی تازه ترین فیلم کیمیایی را منصور لشکری قوچانی برعهده دارد.
503502

کد خبر: 666332

وب گردی

وب گردی