رکابزنی 3 دوچرخه‌سوار به نفع بیماران خاص

سه دوچرخه سوار که سه روز گذشته سفر خود را از شهررضا و به نفع بیماران خاص، آغاز کرده بودند، به تهران رسیدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، مجید محمدیان 37 ساله، پنجم مرداد ماه سفرش را از شهررضا (از شهرستان‌های استان اصفهان) به سمت مشهد آغاز کرد. در این سفر، حسین بصیری‌دوست و دانیال شاه‌حضوری او را همراهی کرده‌اند. صبح امروز هم این دوچرخه سواران به دیدار بیماران خاص در "مرکز پزشکی خاص شرق" رفتند. آنها در این بازدید، هدف خود را جذب حمایت مادی و معنوی برای کمک به بیماران خاص ذکر کردند.

در این زمینه بصیری دوست یکی از این دوچرخه‌سواران درباره هدف سفرشان می‌گوید: در برخورد با بیماران خاصی که در اطرافم بودند، متوجه شدم که چقدر هزینه مداوای این بیماران زیاد است و بسیاری از داروها و درمان‌هایشان هم تحت پوشش بیمه قرار ندارد. بنابراین یکسال پیش تصمیم به این اقدام گرفتم و شروع به گرفتن مجوزهایی برای آغاز سفر کردم.

او طول سفرشان را 45 روز و هدف از آن را برنامه‌ریزی، تبلیغ و معرفی بیماری‌های خاص عنوان می‌کند و سفر برگشت‌شان را هم به عنوان «نتیجه گیری و جذب حمایت مالی و معنوی» نام گذاشته است.

بصیری دوست همچنین می‌گوید: البته ما کمک‌های مالی را جمع‌آوری نمی‌کنیم، بلکه برای بیماران خاص، مشارکت و همیار جذب می‌کنیم. به عنوان مثال در شهررضا برای چند بیمار خاص توانستیم حامی خوبی پیدا کنیم».

این سه دوچرخه‌سواران مسیر خود را از تهران و بیمارستان شرق با دیدار از مراکز شیمی درمانی، تالاسمی و دیالیز این مرکز، به سمت قزوین ادامه دادند.

بنابر اعلام روابط عمومی بنیاد بیماری‌های خاص، مرکز پزشکی خاص شرق به همت بنیاد امور بیماری‌های خاص در سال 1386 برای بهبود بیماران خاص تاسیس شده است.

105105

کد خبر: 666580

وب گردی

وب گردی