بهترین راهکار اصولگرایان برای انتخابات 96 چیست؟

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: بهترین راهکار اصولگرایان برای انتخابات سال آینده، توجه به متن خواسته های مردم است.

به گزارش ایسکانیوز، ناصر ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو باباشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اولویت اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اظهار داشت: بهترین راهکار اصولگرایان که شایسته بود در انتخابات 7 اسفند 94 بیشتر مورد توجه این جریان قرار بگیرد، توجه به متن خواسته های مردم است.

وی افزود: البته باتوجه به برخی گسست هایی که میان اقشار مختلف مردم اعم از طبقات اقتصادی یا فکری و فرهنگی به وجود آمده، نوعا ممکن است که این اقشار خواست ها و نیازهای متفاوتی از هم داشته باشند.

ایمانی ادامه داد: به نظر می رسد جریان اصولگرایی، توجه بیشتری به یک یا بخشی از اقشار جامعه دارد، موضوع مطرح شده باید بیشتر سرلوحه کار اصولگرایان قرار بگیرد.

وی درباره قابلیت تحقق "مجلس اعلای اصولگرایی" در میان اصولگرایان گفت: این موضوعی که توسط مرتضی نبوی مطرح شد، فعلا در حد تئوری است. اجرایی شدن این تئوری که پیشرفته هم هست، شاید به انتخابات سال آینده نرسد.

تحلیلگر مسائل سیاسی در همین باره تصریح کرد: روی این بحث نظری باید کار کرد تا به آن حد از توسعه یافتگی سیاسی در جریان اصولگرایی برسد تا در نهایت به تشکیل پارلمان منجر شود.

ایمانی گفت: البته امروز چنین پارلمانی را داریم اما ناقص و موقتی است. همیشه در ایام انتخابات، لجنه‌ای با نام مثلا "شورای هماهنگی اصولگرایان" تشکیل می شود اما بلافاصه پس از انتخابات از هم می پاشد.

201/201

کد خبر: 666721

وب گردی

وب گردی