غیبت 7 بازیکن در تمرین استقلال/  آنالیز نفت و استقلال خوزستان

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال بعد ازیک روز تعطیلی در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،بازیکنان اصلی استقلال که در دیدار با استقلال خوزستان به میدان رفته بودند اکثرا در تمرین امروز حضور نداشتند و تنها 4 بازیکن به نام‌های امید ابراهیمی، رابسون، جابر انصاری و کاوه رضایی در محل تمرین شرکت کرده و جدا از سایر بازیکنان به دویدن دور زمین پرداختند.

جلسه منصوریان با استقلالی ها
علیرضا منصوریان قبل از شروع تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرد و در خصوص عملکرد آنها مقابل استقلال خوزستان به این بازیکنان تذکر داد و محور اصلی تمرین امروز وزنه زدن زیر نظر کادر فنی بود که استقلالی‌ها حدود 70 دقیقه این تمرین را پشت سر گذاشتند.

غیبت سرپرست استقلال
منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی در تمرین امروز آبی‌پوشان غایب بودند.البته این دو نفر در تمرین نوبت عصر حاضر خواهند شد.

آنالیز نفت و استقلال خوزستان

قرار است بازیکنان استقلال فردا فیلم دیدار با استقلال خوزستان را به صورت دسته جمعی تماشا کرده و روی آن در خصوص اشتباهات و نقاط قوت‌شان صحبت کنند و پس از آن فیلم بازی نفت آبادان برای آبی پوشان آنالیز خواهد شد.

تمرین نوبت عصر
تمرین نوبت عصر استقلال ساعت 18 و 30 دقیقه در کمپ مرحوم حجازی برگزار می‌شود.در این نوبت تمرین بازیکنان استقلال باید حضور داشته باشند تا مرور کار های تاکتیکی را در دستور کار قراردهند.

603/602

کد خبر: 666837

وب گردی

وب گردی