سرفاصله خط 3 مترو تهران بیشترین مشکل مردم در تماس با 1888

قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: یکی از مشکلات مطرح شده مردم در تماس با 1888 سرفاصله یا هدوی قطارهای خط 3 است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران علی عبدالله پور، قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در حاشیه جلسه 1888 گفت: بیشترین تماس شهروندان با سامانه تلفنی 1888 در حوزه مترو مربوط به سرفاصله خط 3 است که در حال حاضر سرفاصله یا هدوی قطار ها هر 15 دقیقه است.

او افزود: به منظور حل مشکلات شهروندان در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم سرفاصله ورود قطار به ایستگاه را حداقل 5 دقیقه کاهش دهیم.

عبداله پور ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که از سوی شهروندان مطرح شد بحث دستفروشان بود که متاسفانه برای دستفروشان قانون خاصی وجود ندارد و حتی مترو بارها برنامه های خاصی را به منظور مقابله با دستفروشی در مترو در دستور کار قرار داده است اما از یک سو قانونی برای این قشر نیست و از طرفی هم کسانی که در قطار اقدام به دستفروشی می کنند نیازمند هستند و از این طریق زندگی خود را سپری می کنند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در پایان گفت: بهتر است مسئولان دستگاه های ذیربط در بحث برخورد با دستفروشان و مقابله با دستفروشی در مترو ورود کنند چرا که مترو به تنهایی نمی تواند در این موضوع ورود کند.

105105

کد خبر: 666926

وب گردی

وب گردی