انوشیروانی : بودن یا نبودن روسیه در المپیک برای ما فرقی ندارد/ مدال ها برای مردم عزیز ایران است

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: بودن یا نبودن روسیه در المپیک هیچ فرقی برای ما ندارد ما تمام تمرینات خود را انجام دادیم و یک سر و گردن بالاتر از حریف هستیم.

سجاد انوشیروانی در گفت و گو اختصاصی با ایسکانیوز در خصوص وضعیت تیم ملی وزنه برداری گقت: وضعیت تیم ملی وزنه برداری بسیار عالی است و تمام وزنه برداران در شرایط ایده آلی قرار دارند. ما تمام تمرینات خود را انجام دادیم و در حال حاضر فشار را کم کردیم تا وزنه برداران بتوانند یک ریکاوری خوبی را داشته باشند، زیرا مسابقه بسیار حساس و سنگینی را در بر داریم.

وی در خصوص حضور سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: سجادی روز گذشته فقط برای لحظاتی وارد اردوی تیم ملی وزنه برداری شد تا از روند تمرینات و شرایط روحی وزنه برداران مطلع شود. سجادی صرفا برای سرزدن به اردوی تیم ملی وزنه برداری آمده بود و آرزوی موفقیت برای تیم ملی وزنه برداری کردند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص حضور شاهین نصیری نیا در کادرفنی تیم ملی آمریکا تصریح کرد: حضور نصیری نیا در تیم ملی آمریکا یک امر طبیعی است، زیرا وی از مربیان خوب وزنه برداری است و تیم ملی آمریکا هم از او خواسته تا در کادر فنی این تیم حاضر شود. حضور وی در تیم آمریکا هیچ اشکالی ندارد و حاشیه ای را هم در بر ندارد. قطعاً رقابت های خوبی را در المپیک ریو با حریفان خود خواهیم داشت.

سجاد انوشیروانی در خصوص مثبت اعلام شدن دوپینگ ورزشکاران روسیه هم گفت: ابتدا باید این را بگویم افتخار میکنیم به ورزش ایران که خالی از هر گونه دوپینگ و مواد نیرو زا است. این نشانه این از پاک بودن ورزشکاران ما دارد و مردانه در میدان های نبرد حاضر می شوند.

وی افزود: مثبت اعلام شدن دوپینگ ورزشکاران روسیه خود نشان دهنده وجود یک ضعف بسیار بزرگ در ورزش این کشور است. بودن یا نبودن روسیه برای ما هیچ فرق ندارد زیرا ما تمام تمرینات خود را بر اساس حریفان خود دنبال کردیم قطعا اگه وزنه برداران روسیه هم بودند باز هم ما یک سر و گردن از آنها بالاتر هستیم و شانس کسب مدال خوش رنگ المپیک را داریم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری خاطر نشان کرد: من از مردم عزیز کشورمان می خواهم که مثل سال های گذشته و مسابقات گذشته وزنه برداران تیم ملی را دعا کنند و با دعای خیر خود ما را در المپیک یاری کنندتا بتوانیم در المپیک مدال های خوش رنگی را به دست آوریم که در واقعا همه این مدال ها و سکو ها برای ملت بزرگ ایران است. از فدراسیون وزنه برداری هم بابت حمایت ها و کمک هایی که به تیم ملی کردند سپاس گذارم.

402/601

کد خبر: 666966

وب گردی

وب گردی