پوردستان خطاب به دانشجویان جدیدالورود: خود را برای پذیرش مسئولیت های سنگین در ارتش آماده کنید

فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه های افسری ارتش گفت: شما به مثابه خون های تازه ای هستید که وارد شریان ها و رگ های ارتش جمهوری اسلامی ایران شده اید و خود را برای پذیرش مسئولیت های سنگین در ارتش آماده می کنید.

به گزارش ایسکانیوز، سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه های افسری ارتش که دوره رزم مقدماتی را در مرکز آموزش جواد الائمه (ع) این نیرو می گذرانند، ضمن اشاره به اینکه دانشجویان ارتش باید نفس خود را تربیت کرده و خود را برای مسئولیت های آینده آماده سازند، گفت: شما جوانانی که امروز تحت آموزش قرار گرفته اید آینده سازان ارتش و کشور عزیز ایران هستید لذا باید خود را برای پذیرش مسئولیت های سنگین آماده کنید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه واژه سرباز واژه ای است که از او در تمامی فرهنگ ها با احترام و قداست خاصی نام برده می شود و نام سرباز با امنیت و استقلال همراه است اظهار داشت: قدر مسئولیتی که پذیرفته اید را بدانید و از مشکلات و سختی ها که پیش رویتان است نهراسید در مقابل سختی ها ایستادگی نمایید.

امیر سرتیپ پوردستان در بخش دیگری از سخنانش به ولایت مداری و ولایت پذیری کارکنان ارتش اشاره داشت و گفت : در این دوره در کنار فرا گیری آموزش های نظامی به نماز و قرآن بیشتر بپردازید و با انجام این اَعمال معنوی، روح خود را صیقل دهید.

وی همچنین به بیان دلیر مردی ها و رشادت های یاران امام حسین(ع) پرداخت و گفت: یاران آن حضرت، الگوهای نابی برای نسل های آینده هستند و با جان فشانی که در راه امام زمان عصر خود انجام دادند این پیام را برای نسل های بعدی به جا گذاشتند که اگر می خواهید یاوران و رهروان امام زمان خود باشید باید تمامی وجودتان در خدمت امام زمان (عج) و رهبرتان باشد.

سرتیپ پوردستان در پایان سخنانش بیان کرد: شما باید مطالبات فرماندهی معظم کل قوا را در نظر گرفته و مسیری را که معظم له ترسیم فرموده اند سرلوحه کار خود قرار داده و تمام تلاشتان این باشد که در راه ولایت گام بردارید.

201/201

کد خبر: 666995

وب گردی

وب گردی