اینستاگرام قابلیت Stories را معرفی کرد؛ ارسال تصاویر با تاریخ انقضای 24 ساعته!

شاهد معرفی ویژگی جدیدی در اینستاگرام با نام Stories هستیم، این ویژگی‌ که شباهت‌های زیادی به امکان Stories در اسنپ‌چت دارد به کاربر اجازه می‌دهد تا تصاویر را با تاریخ انقضای ۲۴ ساعته ارسال کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجیاتو، اگر از کاربران اسنپ‌چت باشید حتماً با ویژگی Stories آشنا هستید، ویژگی جدید Stories در اینستاگرام هم در واقع شباهت‌های زیادی به همین ویژگی در اسنپ‌چت دارد. با استفاده از Stories در اینستاگرام کاربران قادر هستند تصاویر و ویدئوهای خود را به صورت اسلاید شو منتشر کنند. جالب اینجاست که این تصاویر بعد از ۲۴ ساعت به صورت خودکار از بین می‌روند. به این ترتیب در بالاترین قسمت فید عکس‌های نمایش داده شده شاهد تصاویر Stories خواهیم بود. همان‌گونه که اشاره شد این تصاویر بعد از ۲۴ ساعت به صورت خودکار برای همیشه از بین می‌روند.

کاربران اینستاگرام قادر هستند به داستان یا همان Stories‌های کاربرانی که آنها را دنبال می‌کنند در قسمت بالای فید و در بالای صفحه اول دسترسی داشته باشند. از طرف دیگر زمانی که یکی از افرادی که دنبال کننده وی هستید نیز مطلب جدیدی را قرار داد‌، تصویر پروفایل این کاربر به صورت خودکار تغییر می‌کند و حلقه‌ای رنگارنگ دور تصویر پروفایل این کاربر شکل گرفته و تصویر او در همین قسمت قرار می‌گیرد.

برای مشاهده داستان قرار داده شده نیز کاربران کافیست تا بر روی عکس پروفایل کاربر مورد نظر ضرب انگشت کنند. با لمس به طرفین نیز می‌توان داستان‌های کاربران مختلف را مشاهده کرد. اگر هم یک داستان منتشر شده باب دل شما بود به راحتی می‌توانید پیامی خصوصی را برای کاربری که این داستان را منتشر کرده ارسال کنید. در حال حاضر قابلیت‌های Stories در اینستاگرام به همین جا خلاصه میشود و خبری از اظهار نظرهای عمومی (Comment) یا لایک کردن در این ویژگی وجود ندارد.

دسترسی‌های امنیتی قسمت Stories نیز با سایر دسترسی‌های اعمال شده در حساب کاربری اینتساگرام یکسان است. با این حساب اگر تنظیمات حساب کاربری بر روی خصوصی یا Private تنظیم شده باشد، داستان منتشر شده نیز تنها برای کاربرانی که تایید شده‌اند نمایش داده می‌شود. در این بین کاربران همیشه امکان مخفی کردن تمامی داستان منتشر شده خود را از یک کاربر به خصوص دارند. به این ترتیب حتی اگر یک کاربری در لیست فالوور‌های شما قرار دارد باز هم قادر هستید وی را از داستان به اشتراک گذاشته شده منع کنید.

اینستاگرام وعده داده تا قابلیت جالب و جذاب، Stories را برای کاربران اندروید و iOS در ظرف مدت چند هفته آینده منتشر کند.

20101

کد خبر: 667031

وب گردی

وب گردی