حمایت برخی اصولگرایان از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96

یک فعال سیاسی با اشاره به نوع کارنامه ای که حسن روحانی از خود به نمایش گذاشته است، از حمایت بدنه ای از اصولگرایان از حسن روحانی در انتخابات 1396 خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آستان، ابوالقاسم رئوفیان ادامه داد: واقعیت این است که جبهه اصولگرایی از مشکلات و موانع زیادی برای حضوری جدی در انتخابات رنج می برد.

رئوفیان بیان کرد: این گروه سیاسی همچون دهه اخیر با انشقاق و اختلاف سلیقه جدی در درون خود مواجه است و دقیقا به همین دلیل بعید به نظر می رسد گروهی از این طیف تصمیم شان این باشد که در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از حسن روحانی حمایت کنند تا دولت بتواند سیاستش را تا سال 1400 ادامه بدهد.

وی همچنین اظهار داشت: دولت یازدهم در بحث رابطه با جهان و هم در موضوعات داخلی همه هم و غم خود را به کار بسته است تا در حد توان منافع ملی را احیا کند و هدف مهمی چون کاهش مشکلات را محقق شده ببیند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: به همین دلیل باید همه جریان های سیاسی در کنار هم قرار بیگرند تا از این طریق بتوانیم سیر در مسیر توسعه را تجربه کنیم و در نتیجه شاهد افزایش رضایتمندی عمومی باشیم. چرا که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ چیزی با ارزش تر از این نیست که دغدغه های مردم را در کمترین حالت ممکن خود ببیند.

ابوالقاسم رئوفیان در پایان صحبتهایش تاکید کرد: در سال منتهی به انتخابات و با در نظر گرفتن اینکه بهره بردن از پساتحریم نیازمند یکدلی است،‌ همه گروه های سیاسی را دعوت به همدلی و همکاری کرد تا از این طریق بتوانیم رشد و تعالی را به هدفی محقق شده تبدیل کنیم و جامعه را به جامعه ای آرام و با انگیزه تبدیل کنیم.

202/201

کد خبر: 667121

وب گردی

وب گردی