حضور مربی تراز اول گلف دنیا در شش ماهه دوم سال

مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی گلف جوانان و بزرگسالان (زیر ٣٠سال)کشور برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف ،کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف در مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی گلف جوانان و بزرگسالان (زیر ٣٠سال)کشور گرامیداشت شهدای مدافع حرم حضور بی سابقه نوجوانان در این دوره از مسابقات را شایسته تقدیر دانست و ضمن تشکر از رووسای هیأت های گلف استان ها عنوان کرد:پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی گلف جوانان و بزرگسالان با یاد و گرامیداشت شهدای مدافع حرم نام گذار ی شده افزود: تمامی مسابقات فدراسیون در سال جاری با همین نام است و مسابقات به کاپ و مینی گلف نیز با همین نام انجام پذیرفت تا قدر شهدای عزیزمان را بدانیم چرا که اگر این رزمنده های ما نبودند ما باید در مرزهای داخلی با دشمن میجنگیدیم.

وی خطاب به گلف بازان کشور گفت:شما که در سنگر ورزش و سلامت تلاش می کنید در نظر داشته باشید آرامش امروز را مدیون چه کسانی هستیم.

رئیس فدراسیون گلف ادامه داد: در حال حاضر برنامه چهار ساله توسعه گلف کشور تدوین و به تصویب هییت ریسه رسید و به وزارت ورزش ارسال شده است.

وی افزود:همچنین برنامه نظام جامع استعدادیابی و تشکیل کانون های استعدادیابی آماده شده و به وزارت ورزش ارسال شده است.

رئیس فدراسیون گلف در ادامه خاطر نشان کرد:خوشبختانه مقرر شد تا یک مربی تراز اول دنیا را مجدد به کشوردعوت کنیم که سازمان توسعه جهانی گلف این موافقت را انجام داده و به زودی در شش ماهه دوم سال شاهد حضور یک مربی تراز اول گلف دنیا در کشور خواهیم بود.

گفتنی است مراسم اختتامیه و اهدای جوایز پانزدهمین دوره از مسابقات گلف قهرمانی کشور عصرروز گذشته با حضور سعیدی رئیس فدراسیون گلف ،معماری دبیر ، مولایی مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت ورزش و جوانان یوسف شاهی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون گلف،آزاد رئیس انجمن بهکاپ ،توسلی رئیس انجمن وودبال،رجب پور سرپرست کمیته فرهنگی و جمعی از پیشکسوتان این ورزش برگزار شد.

604/601

کد خبر: 667157

وب گردی

وب گردی