اولیایی: رفتن افشارزاده از استقلال اشتباه بود/ نباید از مدیر صفر کیلومتر در استقلال استفاده شود

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت: نمی خواهم مدیرعامل باشگاه استقلال شود و بهتر است که از افراد صفر کیلومتر استفاده نشود.

کاظم اولیایی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: به نظرم رفتن افشارزاده از استقلال اشتباه بود و بهتر بود که او به کارش ادامه می داد.او مدیر کار بلدی است و بدون شک حضورش به استقلال کمک می کرد.

وی افزود:من به شخصه با توجه به شرایط استقلال ترجیح می دهم مدیرعامل نشوم و مسولان باید از مدیران لایق استفاده کنند و اگر شخصی که صفر کیلومتر باشد به استقلال بیاید این تیم نتیجه ای نخواهد گرفت.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا با او برای مدیرعاملی این باشگاه صحبت شده یا خیر، تصریح کرد: عوامل وزارت ورزش در حال مذاکره با بسیاری از گزینه‌های مورد نظر خود هستند که این مذاکرات در حال حاضر هم ادامه دارد. با من هم صحبت‌هایی شده اما اعلام کرده‌ام به عنوان مدیرعامل فعالیت نمی‌کنم. چون توان حضور در حوزه اجرایی را ندارم.

اولیایی خاطرنشان کرد: البته اگر بخواهند از تجاربم استفاده کنند، آمادگی کمک را دارم.در هر صورت امیدوارم در فوتبال از افراد مناسب استفاده شود تا به مدیریت در فوتبال کمک شود.

603/601

کد خبر: 667158

وب گردی

وب گردی