میراث فطانت برای بازار سرمایه، توسعه تامین مالی صنایع است

عملکرد فطانت نشان می دهد که میراث اصلی وی در بازار سرمایه ایران توسعه تامین مالی صنایع به صورت کوتاه مدت و بلندمدت بوده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران، حسین عبده تبریزی به عنوان اولین سخنران در مراسم معارفه دکتر شاپور محمدی، رئیس جدید سازمان بورس و تکریم محمد فطانت گفت: امروز به نقطه ای از دوران اقتصاد ملی رسیده ایم که نقش بازار سرمایه برای توسعه اقتصادی بسیار تاثیر گذار است که در این راستا فطانت نقش مهم و مثبتی در دوران فعالیتشان ایفا کردند.

وی افزود: یکی از انتقادهایی که همواره به بازار سرمایه وارد می شود نگرانی از نوسانات دایم شاخص بورس و دوری از رسالت های اصلی این بازار همچون تامین مالی صنایع است.

وی در ادامه اظهار داشت: عملکرد فطانت نشان می دهد که میراث اصلی وی در بازار سرمایه ایران توسعه تامین مالی صنایع به صورت کوتاه مدت و بلندمدت بوده است.

عبده تبریزی ضمن تبریک و خوش آمد گویی به دکتر محمدی، گفت: خوشبختانه ریاست جدید سازمان بورس به عنوان یک اقتصاد دان دانش گسترده و تجربیات موفقی در حوزه بازار سرمایه داشته است، همچنین وی طی سه سال گذشته کارنامه قابل قبولی به عنوان معاون وزیر اقتصاد از خود به جای گذاشته است که از طرف شورای عالی بورس برای وی آرزوی موفقیت در اجرای برنامه هایشان را داریم.

601/401

کد خبر: 667194

وب گردی

وب گردی