خوش‌خبر: نبود آنالیزور، لوزانو را کلافه کرده

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: هنوز مشکل آی‌دی کارت آنالیزور تیم ملی والیبال حل نشده است و این موضوع لوزانو را کلافه و نگران کرده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سی‌و‌یکمین دوره بازی‌های المپیک از 16 مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز می‌شود.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره آخرین وضعیت تیم و بازیکنان گفت: بازیکنان پس از پیروزی برابر کوبا در دیدار تدارکاتی شب گذشته در شرایط خوبی هستند، اما هنوز مشکل آنالیزور تیم ملی والیبال حل نشده است و این موضوع سرمربی تیم ملی را کلافه و نگران کرده است.

خوش‌خبر تصریح کرد: حضور آنالیزور در رشته ورزشی والیبال بسیار ضروری است و نگرانی سرمربی تیم ملی نیز بجاست چون اگر آنالیزور نباشد، نمی توانیم ارزیابی دقیق و جدیدی از حریفان برای مسابقات پیش رو داشته باشیم.

سرپرست تیم ملی والیبال تصریح کرد: آی دی کارت نوید مشجری اگر صادر نشود وی نمی تواند در جایگاه آنالیزور ها در سالن قرار گیرد و حتی اگر موفق به خرید بلیت مسابقات برای وی شویم، باز هم نمی تواند در بین تماشاگران آنالیز همزمان انجام دهد زیرا شرایط کار فراهم نیست.

مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازی های المپیک روز جمعه 15 مردادماه برگزار می شود و بازی ها این دوره از 16 مردادماه آغاز می شود. ملی پوشان والیبال ایران ساعت 22 و 35 دقیقه روز 17 مردادماه به وقت محلی و ساعت 6 و پنج دقیقه صبح 18 مردادماه به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در بازی های المپیک به مصاف تیم ملی آرژانتین می‌روند.

607/602

کد خبر: 667199

وب گردی

وب گردی