پخش تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از آنتن شبکه های صدا

تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته ی پیش رو از پنج شبکه ی رادیویی پخش خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، شبکه ی رادیویی تهران با پخش نمایش"بهشت" به استقبال هفته ی جدید خواهد رفت .

داستان این نمایش رادیویی که فرهاد امینی آن را نوشته درباره ی دو برادر است که در یکی از روستاهای شمال زندگی می‌کنند و اتفاقاتی در زندگی هر کدام از آنان رخ می‌دهد که مجبور به ترک روستا می‌شوند.

"بهشت" به کارگردانی : میکائیل شهرستانی ، تهیه کنندگی :اشرف السادات اشرف نژاد و با هنرمندی مهین نثری،سلمان خطی،حمیدرضا هدایتی، احمد ایرانیخواه و مسعود زنوزی راد وتعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این سریال رادیویی به صدابرداری پیروز صدرایی و افکت: نرگس موسی پور از روز شنبه ، ساعت 1:30 از رادیو تهران پخش می شود.

رادیو ایران هم ساعت 22:30 نمایش رادیویی "داستان ناتمام " را به روی آنتن می برد.

این سریال رادیویی را علیرضا علیاری نوشته و داستان آن درباره ی زندگی یک نویسنده است.

این سریال به کارگردانی رضا عمرانی، تهیه کنندگی : اشرف السادات اشرف نژاد و با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این هفته در رادیو فرهنگ ، نمایش رادیویی " زندگی کم تحرک " به کارگردانی : صدرالدین شجره ، پخش خواهد شد.

سریال «زندگی کم تحرک» به نویسندگی پدیده جمالها درباره خانواده ای است که اعضای آن دچار اضافه وزن و حاشیه های آن هستند.

مهین نثری، شمسی فضل اللهی، شمسی صادقی، ماندانا اصلانی، نسرین صداقت زاده، سعیده فرضی، مونا صفی، علی اصغر دریایی، اسماعیل بختیاری، علی میلانی، محمد پورحسن، مجید سهرابی و ماندانا محسنی از جمله بازیگران این سریال رادیویی هستند.

زندگی کم تحرک» به تهیه کنندگی محمد مهاجر، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت نرگس موسی پور از روز شنبه ساعت 13:00 در رادیو فرهنگ پخش می شود.

و شبکه ی جوان نیز نمایش رادیویی "ملودی شهر بارانی " را به کارگردانی جواد پیشگر به روی آنتن می برد.

"ملودی شهر بارانی" اثر زنده یاد اکبر رادی که توسط جواد پیشگر تنظیم رادیویی شده ، داستان یکی از ارباب‌های متمّول رشت به نام «آهنگ» است که پس از مرگش، مهیار، پسر کوچک تراو که هفت سال از زندگی‌اش را در اوج جنگ جهانی دوم در کمال راحتی و آرامش در سوئیس بوده، حالا بعد از مرگ پدر، برای تسلّی دادن مادر، به وطن برگشته است و ... .

رویا فلاحی، ناهید مسلمی، نازنین مهیمنی، رضا عمرانی، ایوب آقاخانی و فریده دریامج از جمله بازیگران این نمایش رادیویی هستند.

این نمایش به تهیه‌کنندگی شهناز دهکردی، صدابرداری: علی حاجی نوروزی و افکتور نرگس موسی‌پور و با گویندگی فریبا طاهری، از روز شنبه ساعت 23:30 به روی آنتن رادیو جوان می رود.

گفتنی است شبکه ی سلامت نیز این هفته ساعت 21:30 با پخش نمایش های تک قسمتی به استقبال هفته ی جدید خواهد رفت.

10508

کد خبر: 667274

وب گردی

وب گردی