علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران و پدیده خراسان گفت: ما با توجه به شکستی که در بازی قبل خوردیم همه توانمان را می‌گذاریم که پدیده را ببریم.

به گزارش ایسکانیوز، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران و پدیده خراسان گفت: ما با توجه به شکستی که در بازی قبل خوردیم همه توانمان را می‌گذاریم که پدیده را ببریم. ما فقط برای برد به زمین می‌رویم و باخت هفته قبل شرایط ما را سخت کرده است و باید روز به روز بهتر شویم.

وی ادامه داد: ما در این مدت اخیر تمرینات خوبی را دنبال نکردیم و فشار تمرینات باعث شد تا یکی دو بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشیم. اما سایر بازیکنان خیلی زیاد تلاش می‌کنند و امیدوارم مزد زحمت‌مان را فردا با گرفتن سه امتیاز بگیریم. البته باید بگویم که پدیده هم تیم خوبی است که مربی با دانشی دارد و در دو هفته اول یک برد و یک مساوی به دست آورده اما ما می‌خواهیم در خانه خودمان دست پر باشیم چراکه هفته بعد بازی سختی در اهواز داریم.

دایی در خصوص اینکه بازیکنانش موقعیت گلزنی زیادی از دست می‌دهند، افزود: هفته قبل هم در این باره گفتم که ما زمان اندکی نسبت به سایر تیم‌ها داشتیم و یک ماه و نیم از سایر تیم‌ها عقب هستیم و باید با تمرینات بیشتر این کار را انجام دهیم. البته بعد ازبازی با استقلال خوزستان تعطیلات لیگ می‌تواند به ما کمک کند. از طرفی هم جای خالی داریم و می‌توانیم بازیکن جذب کنیم هرچند که فعلا با همین داشته‌هایمان کار را پیش می‌بریم اما ما در بازی‌هایمان خیلی خوب حریفانمان را تحت فشار قرار می‌دهیم و حتی در بازی‌ قبل ۱۰ کرنل و ضربه ایستگاهی گرفتیم که باید از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

/٦٠١607

کد خبر: 667532

وب گردی

وب گردی