مدیرعامل سازمان زیباسازی با اعلام اینکه از 12 تا 22 مردادماه کمپین "دهه کرامت" به مرحله اجرا گذاشته می‌شود، گفت: با اکران طرح‌های فرهنگی با موضوع "دهه کرامت" روی سازه‌های تبلیغاتی شهر، تهران رنگ و بوی ولادت امام رضا (ع) را به خود می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، عیسی علیزاده با بیان اینکه زیباسازی تلاش می‌کند با فعالیت های مناسبتی حال و هوای ویژه ای به شهر بدهد، ادامه داد:این کمپین همزمان با میلاد باسعادت حضرت معصومه(ع) و شروع روز دختر آغاز شده و اتمام آن با ولادت امام رضا(ع) خواهد بود.

او با اشاره به اینکه فضاسازی چند سازه مهم شهر با گل‌های ماکتی برای جلوه هرچه بهتر طرح‌ها یکی از اقدامات سازمان برای این دهه است، افزود: علاوه بر این با ایجاد تونل‌های نوری در ورودی معابر پرتردد شهر مانند ورودی اصلی پارک ملت، پیاده‌راه تئاتر شهر، خیابان سهروردی میدان پالیزی و پیاده‌راه سپه سالار در خیابان جمهوری، تلاش شده تا به هدف ایجاد نشاط اجتماعی جامه عمل پوشانده شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: علاوه بر این سعی شده با استقرار استندهای ویژه روز دختر در چند نقطه پرتردد شهر با طرح گرافیکی جذاب و امکان گرفتن عکس یادگاری توسط شهروندان تهرانی، این ایام را دلنشین کنیم.

به گفته او، استقرار پنل‌های مزین به عکس‌های نوستالوژیک حرم امام رضا علیه السلام و عکاسی شهروندان با پیش‌زمینه حرم حضرت رضا علیه السلام و استقرار محل های توزیع گل بین شهروندان دختر در ایستگاه های پرتردد مترو در آغازین روزهای دهه کرامت به مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام الله و روز دختر از دیگر اقدامات سازمان در این روزهاست.

دکتر علیزاده با اشاره به تزیین خیابان‌های تهران با نورپردازی‌های سقفی وسیع و همچنین بادبادک‌های رنگی، ادامه داد: در این کمپین برای نخستین بار از سازه‌های بعددار و تزیینات نوری سازه‌ها در تبلیغات فرهنگی استفاده شده است.

کمپین وسیع دهه کرامت همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله کار خود را با هدف ارج نهادن به ایام متبرک دهه کرامت و افزایش نشاط بصری شهر تهران آغاز کرده است.
503502

کد خبر: 667571

وب گردی

وب گردی