نادر دست نشان: برتری مقابل استقلال آسان به دست نیامد

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه برتری مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی تهران آسان به دست نیامد، گفت: این سه امتیاز در آینده کمک زیادی به ما خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، «نادر دست نشان» جمعه شب پس از برتری دو بر یک تیمش مقابل استقلال تهران، اظهار داشت: استقلالی تیمی است که در سطح موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا بسته شده و می دانستم که کار بسیار سختی پیش رو داریم.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان نفت آبادان هنوز باورهای خود را تغییر نداده اند؛ افزود: اکثر نفرات ما لیگ یکی هستند و باید تفاوت آن با لیگ برتر را به خود تفهیم کنند.
سرمربی صنعت نفت توضیح داد: برای دقایق پایانی دیدار با استقلال و به میدان آمدن مهاجمان به زمین برنامه داشتیم و همانطور که ملاحظه کردید با حضور رضا نوروزی در زمین، همه چیز تغییر کرد.
وی گفت: بازی روبه جلوی استقلال سبب شد تا بتوانیم از ضد حملات به خوبی استفاده کنبم. باید به علیرضا منصوریان به خاطر تیم هجومی که مهیا کرده است تبریک بگویم وبه طور یقین جایگاه آبی پوشان بسیار بهتر از این خواهد بود.
سرمربی صنعت نفت آبادان عنوان کرد: به جوانان تیم خود افتخار می کنم و با مهاجمان خوبی که در اختیار داریم، می توانیم برابر حریفان بزرگ نیز به برتری دست یابیم.
وی در خصوص حضور رضا نوروزی مهاجم نامدار فوتبال ایران در صنعت نفت، گفت: او به دلیل علاقه به مردم آبادان با قرارداد سفید به تیم ملحق شد و امروز توان خود را نشان داد.
402 /601

کد خبر: 667583

وب گردی

وب گردی