احمدی نژاد هیچ شرطی را از اصولگرایان قبول نمی کند

مدیرمسئول ماهنامه بررسی‌های اقتصادی که یکی از چهره های نزدیک به محمود احمدی نژاد است، احتمال معامله رییس دولت های نهم و دهم با اصولگرایان را احتمالی محال می داند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آستان، عبدالرضا داوری اظهار داشت: اگر قرار بر این باشد که اصولگرایان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به سراغ احمدی نژاد بیایند، این آنها هستند که باید با شرط های او موافقت کنند، چون احمدی نژاد احتیاجی برای پذیرش شروط دیگران ندارد.

وی همچنین ادامه داد: احمدی نژاد در کشور از محبوبیت بالایی برخودار است و به همین دلیل امیدوارم ایشان تصمیم به حضور در انتخابات را بگیرد تا بلکه با توجه به شناختی که از مشکلات کشور و مطالبات مردم دارد، بتواند اوضاع را به نحوی بهبود ببخشد که رضایتمندی عمومی به بالاترین حد ممکن خود برسد.

داوری افزود: از نظر مردم احمدی نژاد بیشتر از هر کس دیگری تلاش از خودش نشان می دهد و به همین دلیل اگر وارد عرصه انتخاباتی شود، می تواند برای بار سوم عنوان رییس جمهوری ایران را از آن خود ببیند.

عبدالرضا داوری در پایان صحبت هایش تاکید کرد: محمود احمدی نژاد شخصا درباره حضور یا عدم حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1396 اظهار نظری نداشته است.

202/201

کد خبر: 667688

وب گردی

وب گردی