جلالی:برای پیکان گل نخوردن مهم است/ امتیاز گیری در لیگ دشوار است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:تیم ها همه خوب هستند و به همین دلیل امتیاز گیری بسیار سخت است.

به گزارش ایسکانیوز،مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی اظهار داشت: تیم ها همه خوب هستند و به همین دلیل امتیاز گیری بسیار سخت است ، لیگ پویا و خوبی خواهیم داشت. تراکتورسازی بازیکنان خوبی در اختیار دارد. با بازیکنان پیکان هم در مورد وظایفشان در این بازی صحبت کرده‌ایم. محرومی برای این بازی نداریم و ‌آرش برهانی تنها مصدوم است.

جلالی در مورد وقفه‌های زیاد در برنامه لیگ که باعث کاهش کیفیت لیگ می‌شود، تصریح کرد: مهم کیفیت مسابقات است. یک برگزاری مسابقه داریم که مسئولان برگزاری با ما صحبت کردند و دیدیم که راه چاره‌ای دیگری جز این برنامه نداریم. با توجه به لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های تیم ملی چاره‌ دیگری جز این برنامه نداشتیم و با این برنامه اجتناب ناپذیر شاید مصدومانی را تیم‌ها بدهند و شاید تاحدی کیفیت مسابقات پایین بیاید.

وی افزود: آسیب شناسی کرده‌ایم برای تیم و برنامه‌ خوبی با همکاری باشگاه در تعطیلات داریم. باشگاه پیکان یک باشگاه با ظرفیت در فوتبال ایران است و می‌خواهیم اثرگذار هم باشد.

جلالی در مورد بازی با تراکتور سازی گفت: در لیگ برای تیمی مثل ما خیلی مهم است که گل نخوریم و بعد بتوانیم گلزنی هم بکنیم و این‌ها اولویت‌های ماست. مسلما از بخش حمله و فاز هجومی تیم غافل نشده‌ایم. ما اولویت‌مان کار دفاعی بوده و اکنون در خط حمله نیز تمرینات لازم را انجام داده‌ایم.

سرمربی پیکان در مورد شرایط زمین مسابقه ورزشگاه اختصاصی گفت: با بازیکنان تیم در این مورد صحبت کرده‌ام و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

602/603

کد خبر: 667805

وب گردی

وب گردی