احمدی: حمایت ها درست بود، روی سکو می رفتم

تیرانداز المپیکی ایران پس از کسب مقام ششم در ریو، گفت: هدفم کسب مدال بود و اگر حمایت ها درست انجام می شد امروز یک ایرانی روی سکو می رفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ریو، الهه احمدی پس از کسب مقام ششم المپیک ریو در رشته تیراندازی، گفت: تمام تلاش خود را برای رسیدن به مدال المپیک کردم و حتی در این راه سه ماه فرزند خود را ندیدم.
وی ادامه داد: امروز احساس می کنم برای به دست آوردن مدال المپیک باید بیش از این تلاش کنم.
تیرانداز المپیکی ایران، گفت: رقابت در ریو خیلی سنگین بود و حتی قهرمان چینی المپیک لندن در این دوره از مسابقات حذف شد و این نشان دهنده دشواری مسابقات است.
وی تصریح کرد: شرمنده مردم هستم و باید بدانید با وجود تبریک مردم عزیز کشورم بابت کسب جایگاه ششم هدف من کسب مدال در ریو بود.
احمدی در پایان، اظهار کرد: اطمینان داشته باشید اگر همه چیز اصولی بود و اگر به درستی حمایت می شدیم، امروز یک ایرانی روی سکو می رفت.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 از امروز شنبه 16مردادماه بطور رسمی و با حضور 10 هزار و 820 ورزشکار از 206 کشور در 28 رشته ورزشی در شهر یودوژانیرو برزیل آغاز شد.
کاروان ورزشی ایران با 64 ورزشکار در 14 رشته بوکس، پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو، جودو، شمشیربازی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، شنا و دوچرخه سواری در این دوره از بازیهای شرکت کرده است.

602/401

کد خبر: 667848

وب گردی

وب گردی