اعتراض یک اصولگرا به روند انتخاباتی این جریان

یک نماینده اصولگرای مجلس نهم معتقد است که جریان اصولگرایی نیاز به ساز و کار جدیدی دارد و به نظر می‌رسد که باید شورایی متشکل از آقایان ناطق نوری، علی لاریجانی، محمدباقر قالیباف و محسن رضایی برای وحدت اصولگرایان تشکیل شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اعتماد، منصور حقیقت‌پور، نماینده مجلس نهم با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ٩٦ گفت: بعید می‌دانم که اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده به آقای روحانی رای دهند. اصولگرایان به دنبال هر دو انتخابات هستند، هم شوراها و هم ریاست‌جمهوری. گذشته نشان داده که اصولگرایان در زمینه وحدت چالش دارند اما دعا می‌کنیم که به وحدت برسند. یکسری هستند که خود را مرکزیت اصولگرایی می‌دانند ولی در واقع مرکزیت محسوب نمی‌شوند و افرادی با وزنه‌های مفیدتر وجود دارند که می‌توانند در مرکز اصولگرایی قرار بگیرند.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم با اشاره به گردونه ٣٠ نفره اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ٩٦ اظهاداشت: گردونه ٣٠ نفر کاندیداهای ریاست‌جمهوری در انتخابات‌های گذشته نشان داده که این افراد موفق نبوده‌اند و در ٥-٦ انتخابات گذشته باخته‌اند. ما نیاز به یک شورا و یک سازوکار جدید برای مدیریت جامعه اصولگرایی کشور داریم. وی افزود: اگر کسانی که وزن مناسب دارند و خارج از مدار ٣٠ نفره هستند وارد گود شوند و کارگردانی اصلی را انجام دهند اصولگرایان می‌توانند به وحدت برسند.

حقیقت پور تاکید کرد: اصولگرایی نیازمند ترکیب جدیدی است و ترکیب ٣٠ نفره یک ترکیب بازنده است. انتخابات گذشته را باخته و در انتخابات مجلس شورای اسلامی هم در حوزه تهران ٣٠ به هیچ باخته است. وی درخصوص حمایت اصولگرایان از احمدی‌نژاد گفت: آقای احمدی‌نژاد اول باید بگوید که اصولگراست یا خیر؟

202/201

کد خبر: 667902

وب گردی

وب گردی