فروش آپارتمان به ٣٦ نفر برای تولید مواد‌مخدر

مرد کلاهبردار با فروش ١٢ واحد آپارتمان به ٣٦ نفر قصد راه‌اندازی لابراتوار تولید مواد‌مخدر را داشت که پیش از اجرای  نقشه شومش، توسط مأموران آگاهی بازداشت شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از شهروند چندی پیش مردی با مراجعه به پلیس آگاهی کرج مدعی شد که طعمه کلاهبرداری مرد شیادی شده است. او در اظهاراتش به مأموارن پلیس گفت: «مدتی پیش یک واحد آپارتمان را از شخصی خریداری کردم، اما پس از مدتی با مراجعه به آن واحد مسکونی و با مشاهده افراد دیگری که در آن واحد ساختمانی زندگی می‌کنند، تازه متوجه شدم که این واحد آپارتمانی به چند نفر فروخته شده است. با اظهارت این مرد مالباخته، مأموران پلیس آگاهی کرج که خود را در برابر پرونده کلاهبرداری می‌دیدند، بلافاصله بررسی موضوع را آغاز کرده و حین رسیدگی به این پرونده، متوجه شدند که این مرد شیاد ١٢ واحد آپارتمان را به‌طور همزمان به ٣٦ نفر فروخته است.
سردار «بخشعلی کامرانی صالح» فرمانده انتظامی استان البرز درباره جزییات این پرونده کلاهبرداری گفت: «در پی اعلام شکایت از سوی یکی از مالباختگان، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران آگاهی قرار گرفت. در حین تحقیقات و با اظهارت مالک اصلی آپارتمان مشخص شد، آقای (ع. الف) متهم اصلی پرونده به صورت مشارکتی اقدام به ساخت مجتمع کرده و همه واحدهای این آپارتمان را فروخته است.» او ادامه داد: «مأموران ما با پیگیری‌ها و بازجویی‌های بیشتر متوجه شدند که ٣٦ نفر به همین طریق طعمه این مرد شیاد شده‌اند و از او شکایت کرده‌اند.»
به گفته فرمانده انتظامی استان البرز با مشخص شدن ابعاد گسترده این کلاهبرداری، پرونده فروش مال به غیر به‌طور ویژه در دستور کار پلیس ‌آگاهی قرار ‌گرفت که پس از تحقیقات فنی مشخص شد متهم برای این‌که ردی از خود به جا نگذارد، همه واحدهای فروخته شده را به شرکای تجاری خود واگذار کرده است.
سردار کامرانی صالح درباره چگونگی دستگیری این کلاهبردار هم گفت: «با تلاش مأموران پلیس آگاهی و انجام اقدامات فنی مشخص شد متهم با پول فروش واحدهای این مجتمع مسکونی اقدام به تهیه تجهیزات ساخت مواد‌مخدر در شهرستان اسلامشهر کرده است که بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس با اخذ نیابت قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم و دیگر همدستانش را دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.»

105105

کد خبر: 667911

وب گردی

وب گردی