نیما عالمیان: از یکی دو روز آینده دوباره برای مدال تمرین می‌کنم

ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران با بیان اینکه عملکردم در المپیک معمولی بود، گفت: از یکی دو روز آینده دوباره تمرین‌هایم را شروع می‌کنم تا برای مردم کشورم مدال بگیرم و این نتیجه را جبران کنم.

به گزارش ایسکانیوز، نیما عالمیان پس از باخت در دومین دیدارش و حذف از المپیک اظهار کرد: بازی خوبی نبود و نتوانستم خوب ادامه دهم. رنکینگ حریفم 78 بود. شرایط او از من بهتر بود. من هم نتوانستم بازی خودم را ارائه دهم. اگر شرایط خودم را داشتم شاید بهتر کار می‌کردم.

وی ا فزود: من این حریف را از قدیم می‌شناختم. البته هیچ گاه با او بازی نکرده بودم. او پینگ پنگ‌باز خوبی است. در این مسابقه هم بهتر کار کرد.

عالمیان ادامه داد: من برای مسابقه‌ها آماده بودم و توانستم در اولین دیدار مقابل نماینده آمریکا پیروز شوم. جو این سالن برایم، عجیب بود. خیلی شلوغ بود. شاید در پینگ‌پنگ نباید سالن اینقدر شلوغ شود. داور هم بی‌تاثیر نبود. نمی‌دانم در این بازی چه اتفاقی افتاد. جو سالن شلوغ بود. داور یک خطای سرویس از من گرفت و همین موضوع اعصابم را خراب کرد.

وی خاطرنشان کرد: من عملکرد خودم را معمولی می‌دانم. نمی‌توانم بگویم راضی هستم یا ناراضی‌ام. در گذشته ما در المپیک برد نداشتیم اما نوشاد در المپیک قبلی دو پیروزی به دست آورد و من هم در این المپیک بردم. امیدوار هستیم که شرایط پینگ‌پنگ بهتر شود تا بتوانیم در بازی‌های آسیایی و جهانی نتیجه بگیریم. جو سالن المپیک خیلی عجیب بود. برای هر امتیازی جیغ و فریاد می‌کردند . من قبلا در چنین سالنی بازی نکرده بودم که اینقدر شلوغ باشد. در پینگ‌پنگ باید برای هر امتیاز تمرکز کنی اما در این شرایط کار سخت بود.

نیما عالمیان در پایان گفت:‌ من از یکی دو روز آینده تمرینم را شروع می‌کنم. هدفم این است که برای کشورم مدال بیاورم. در مسابقه‌های جهانی و آسیایی خوب کار کنم و ان‌شاءالله در مسابقه‌های پیش رو جبران کنم.

402 /601

کد خبر: 667936

وب گردی

وب گردی