خوش خبر:نداشتن آنالیزور به تیم ضربه بزرگی می زند

 سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: صادر نشدن آی دی کارت آنالیزور، به تیم در المپیک ضربه بزرگی می زند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون والیبال، «امیر خوش خبر» افزود: تلاش داریم تا تیم ملی با روحیه بالا و بدون حاشیه وارد نخستین مسابقه رویایی خود در بازی های المپیک شود که متاسفانه کمی حاشیه وارد تیم شد و امیدوارم در زمان اندک تا آغاز مسابقه، تیم ملی از نظر روحی و روانی در بهترین شرایط قرار بگیرد.
وی اظهار داشت: بازیکنان از نظر جسمی در شرایط مطلوبی قرار دارند و هیچ مصدومی نداریم. همه آماده ارائه یک بازی خوب هستند و امیدوارم مسائل حاشیه ای هم برای این تیم تمام شود.
خوش خبر خاطرنشان کرد: تنها مشکلی که برای مسابقه با آرژانتین داریم، صادر نشدن آی دی کارت آنالیزور تیم ملی است و از کمیته ملی المپیک درخواست کرده ایم که این مشکل حل شود؛ زیرا تیم از این بابت ضربه بزرگی می خورد.
وی تصریح کرد: ذهن لوزانو سرمربی تیم ملی هم به شدت درگیر این موضوع است و حتی وقتی پیش از آخرین تمرین تیم ملی از من درباره این موضوع سوال پرسید، برای اینکه ذهن او درگیر نباشد، گفتم مشکل حل شده است. اما هنوز منتظر پاسخ کمیته ملی المپیک هستم که مشکل حل شود.
خوش خبر گفت: اردویی که در کمپ اختصاصی تیم ملی برزیل برگزار کردیم، برای تیم بسیار مفید بود؛ زیرا شرایطی شبیه دهکده المپیک داشت. برزیل هم دو مسابقه تدارکاتی مقابل ما برگزار کرد که خوشبختانه در هر دو دیدار به پیروزی رسید و تیم ما را تحت فشار گذاشت.
سرپرست تیم ملی والیبال درباره حضور نیافتن سه بازیکن در رژه افتتاحیه بازی های المپیک گفت: تعدادی از ورزشکاران رشته های مختلف با اطلاع قبلی در رژه شرکت نکردند و کمیته ملی المپیک هم هیچ اجباری برای حضور در رژه تعیین نکرده بود. نیما عالمیان، احسان روزبهانی و ورزشکاران دوچرخه سواری و تیراندازی در رژه شرکت نکردند و من هم به سرپرست کاروان اطلاع دادم که تیم ما با 9 بازیکن در رژه حضور پیدا می کند و ایشان هم گفتند که هیچ ایرادی ندارد.
وی ادامه داد: نباید تا این حد به موضوع پست هایی که بازیکنان در اینستاگرام گذاشتند دامن زده می شد. بازیکنان تیم ملی برای ارتباط با هواداران خود در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند، اما متاسفانه به این موضوع خیلی دامن زده شد که برای تیم ملی سم بود.
تیم ملی والیبال ایران با تیم های لهستان، روسیه، آرژانتین، کوبا و مصر در گروه دوم این رقابت ها قرار دارد.
همچنین تیم های برزیل، ایتالیا، آمریکا، کانادا، فرانسه و مکزیک در گروه نخست با یکدیگر رقابت می کنند.
رقابت های والیبال مردان و زنان این بازی ها به صورت یک روز در میان پیگیری خواهد شد. مسابقات زنان از روز گذشته (شنبه) آغاز شد و مسابقات والیبال مردان نیز از امروز (یکشنبه) شروع می شود و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود به مصاف آرژانتین خواهد رفت.
402 /601

کد خبر: 667959

وب گردی

وب گردی