میرزاده: خبرنگاران از فرایندهایی که به توسعه علمی ایران می انجامد، دفاع کنند

دکتر میرزاده اهالی رسانه در دانشگاه آزاد اسلامی را خبرنگارانی دلسوز و حقیقت طلب دانست و گفت: خبرنگاران از فرایندهایی که به توسعه علمی ایران می انجامد، دفاع کنند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور خبرنگاران رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی (روزنامه فرهیختگان،خبرگزاری آنا و ایسکانیوز) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه همچون شهید صارمی، شهید افشار ، شهید رهبر و کاظم اخوان خبرنگار عکاسی که در منطقه لبنان ربوده شد، گفت: روز خبرنگار روز فرهیختگان، طلایه داران جبهه آگاهی بخشی و چشم بینا و زبان گویای مردم است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: خبرنگاران رسالت بزرگی را در جامعه بر دوش می کشند چرا که آنها بازگوکننده دردها و آلام افرادی هستند که نمی توانند مشکلات خود را فریاد بزنند.

دکتر میرزاده با اشاره به توسعه اینترنت و سرعت انتشار اخبار در شبکه های اجتماعی گفت: این موضوع میزان حساسیت شغلی شما را افزایش داده و بیش از آن توجه به اخلاق حرفه ای و تقوای کار داشتن در انتشار اخبار اهمیت می یابد.

وی اهالی رسانه در دانشگاه آزاد اسلامی را خبرنگارانی دلسوز و حقیقت طلب دانست و گفت: از مدیران مسئول رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی می خواهم نسبت به تامین معیشت خبرنگاران و برطرف کردن مشکلات بیمه و ... آنانتوجه بیشتری داشته باشند و به مطالباتشان رسیدگی کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به خبرنگاران گفت: یکی از وظایفی که از شما انتظار می رود دفاع از فرایندهایی است که به توسعه علمی ایران می انجامد. همان گونه که می دانید دانشگاه آزاد اسلامی بدخواهان و رقبای بسیاری دارد، افرادی که تاب دیدن جایگاه علمی این دانشگاه در سطح ملی و بین المللی را ندارند و با طرح اخباری کذب سعی در مخدوش کردن چهره علمی این دانشگاه دارند.

وی با بیان اینکه شما در مقابل این کارشکنی ها باید سربازان مدافع دانشگاه باشید، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی را می توان یکی از بی نظیرترین و یا کم نظیرترین سازمان های غیر دولتی در دنیا دانست که با سرمایه مردم، باری از دوش دولت برمیدارد.

خبرنگاران با روحیه حقیقت طلبی و روشنگری خود از دانشگاه آزاد دفاع کنند

دکتر میرزاده گفت: از شما خبرنگاران می خواهم که باهمان روحیه حقیقت طلبی و روشنگری خود از دانشگاه آزاد دفاع کنید و در مواردی که نیاز است مدیریت دانشگاه را نیز نقد کنید.

وی با تاکید بر اینکه اگر خبرنگاران در رسالت خود درستگویی و موشکافی را پیشه کنند قطعا بیشتر مورد اعتماد مردم و جامعه قرار می گیرند، گفت: حرفه شما بسیار مهم و حساس است به همین خاطر توصیه می کنم حرمت قلم و زبانتان را همواره حفظ کنید.

وی همچنین ضمن قدردانی از خدمات صادقانه ، متعهدانه و دلسوزانه خبرنگاران در رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی ومجموعه روابط عمومی و در پاسخ به مطالبات و خواسته های آنان گفت: به تمامی خواسته های شما اهمیت می دهیم چرا که دانشگاه آزاد اسلامی به وجود خبرنگاران زحمتکش ، دلسوز، صادق و متعهد نیازمند است.

وی در پایان از برگزاری یک نشست خبری با اصحاب رسانه درباره دستاوردهای 3 ساله دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: بزودی دستاوردهای دانشگاه در 30 حوزه کاری به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.

در ادامه این مراسم از خبرنگاران برتر در حوزه های مختلف خبر در سه رسانه فرهیختگان، آنا، ایسکانیوز و روابط عمومی دانشگاه با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

20101

کد خبر: 668087

وب گردی

وب گردی