توضیح آتش نشانی درباره حریق در دانشگاه آزاد تهران شمال

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، توضیحاتی را درباره حریق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ارائه کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سیدجلال ملکی در این باره گفت: پیش از ظهر امروز در تماس با سامانه 125 از وقوع حریق در فضای سبز دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران – شمال واقع در حکیمیه اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان یک ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

او با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشخص شد که حریق ربطی به ساختمان‌های واحد تهران – شمال دانشگاه آزاد اسلامی نداشته و در فضای سبز اطراف این دانشگاه در مساحتی حدود 1000 تا 1500 متر مربع علوفه تلنبار شده روی هم آتش گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به اطفای حریق کردند، افزود: این آتش خسارات جانی نداشت و ربطی هم به دانشگاه آزادی اسلامی واحد تهران – شمال ندارد. متاسفانه در تصویری که برخی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، زاویه دوربین و حریق طوری است که ساختمان واحد تهران – شمال مشخص باشد و اینگونه القا کنند که حریق در این ساختمان رخ داده اما چنین چیزی صحت ندارد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، شعله‌های آتش در این منطقه نیز بلافاصله و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطفا شد.

20106

کد خبر: 668272

وب گردی

وب گردی