کارنامه آزمون استخدامی دستیاران دستگاه های اجرایی منتشر شد

نتایج اولیه آزمون استخدامی دستیاران دستگاه های اجرایی کشور اسفند ماه سال ۱۳۹۴ به صورت کارنامه امروز دوشنبه ۱۸ مرداد منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، برای تمام داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی دستیاران دستگاه های اجرایی کشور (اسفند ماه سال ۱۳۹۴) می‌رساند. نتایج آزمون یاد شده به صورت کارنامه در سه گروه به شرح ذیل در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

گروه اول : داوطلبان فاقد شرط رتبه کشوری : برای این گروه از داوطلبان بدلیل عدم داشتن شرط رتبه کشوری لازم صرفاً کارنامه ای جهت اطلاع از وضعیت علمی در سایت قرار گرفته است.

گروه دوم : داوطلبانی که بر اساس اطلاعات اعلامی، رتبه کشوری آنان مشخص نشده است: این گروه از داوطلبان در صورتی برای مصاحبه دعوت خواهند شد که بر اساس مفاد آگهی استخدامی منتشره، حائز شرط رتبه کشوری باشند. بنابراین برای این گروه از داوطلبان نیز کارنامه ای جهت اطلاع از وضعیت علمی در سایت قرار گرفته است.

«بدیهی است این افراد در صورت داشتن شرط لازم از لحاط رتبه کشوری با در دست داشتن تاییدیه مذکور، برای تعیین وضعیت خود از روز دوشنبه اول شهریورماه ۹۵ تا چهارشنبه ۳ شهریورماه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ به مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری واقع در تهران خیابان کریم خان زند، خیابان استاد نجات الهی شمالی، شماره ۱۹۸ مراجعه کنند.

تاریخ مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نبوده و در صورت عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر، به منزله انصراف وی از سایر فرایند آزمون خواهد بود.

گروه سوم : داوطلبان واجد شرط رتبه کشوری : با توجه به رتبه های اعلام شده در سایت این سازمان و کسب حد نصاب نمره لازم، این گروه از داوطلبان لازم است جهت آگاهی از زمان و مکان مصاحبه و همچنین مدارک و مستندات مورد نیاز، به اطلاعیه‌ای که در روز دوشنبه ۸ شهریورماه ۹۵ در سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت، مراجعه کنند.

20104

کد خبر: 668274

وب گردی

وب گردی