روزنامه جمهوری اسلامی:نامه احمدی نژاد به اوباما،تداوم دروغگویی ها و عوام فریبی های اوست

روزنامه ای نوشت:انتشار رسمی نامه رئیس دولت‌های نهم و دهم به باراک اوباما موجب حیرت محافل سیاسی و مردم گردید.

به گزارش ایسکانیور به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی، درست است که آقای احمدی نژاد این روز‌ها برای مطرح‌شدن مجدد از هیچ تلاشی فرو گذار نمی‌کند ولی دعوت رئیس‌جمهور آمریکا به رعایت حقوق ملت خودش، برای کسی که حقوق بسیاری از مردم ایران را طی 8 سال مسئولیت ضایع ساخته است، واقعا باعث تعجب است!
گویا ایشان فراموش کرده است که چه قدر به این مردم بدهکار می‌باشد، آیا لازم است به او یادآوری شود که با اتخاذ سیاست‌های غلط و گسترش بی‌سابقه فساد دولتی و عدم پاسخگویی به مطالب بی‌شمار کشور را تا لبه پرتگاه سقوط پیش برد و در پایان با یک کارنامه تاریک و پرونده‌های متعدد و جفای به مردم کنار رفت؟ و عملکرد هرج‌ومرج‌طلبانه در عرصه سیاست خارجی چگونه سایه سیاه انزوای جهانی و دشمن تراشی‌های بیهوده را حاکم ساخت.

نامه‌نگاری تبلیغاتی و رسانه‌ای کردن آن توسط یک مقام رسمی کشور و سخن گفتن از حقوقی که در زمان دولت خود او زمینه‌های اجرای آنها فراهم شد و هیچ یک مربوط به دولت بعد که سه سال است تلاش می‌کند آن خرابکاری‌ها را اصلاح کند، نمی‌باشد به هر مقصودی که صورت گرفته باشد، ادامه همان سیاست دروغ و عوام‌فریبی و عبور از خطوط قرمز نظام و به خطرانداختن منافع مردم ایران است و باید برای این اقدام خودسرانه مورد پیگرد قرار گیرد. همان محافلی که بخاطر یک مذاکره قانونی و زیرنظر رهبری به هر بهانه‌ای دولت روحانی را آماج حملات خود قرار داده و می‌دهند.

حامیان دیروز احمدی‌نژاد باید فارغ از مناقشات سیاسی برای حفاظت از نظام و رهنمودهای رهبری در صف مقدم این حرکت باشند. چرا که عدم واکنش به این عمل که با برنامه‌ریزی و برای دست‌یافتن به یک هدف مشخص صورت پذیرفته است، می تواند وی را به اقدامات مشابهی تشویق کند که نه تنها دردی از مشکلات کشور و مردم دوا نمی‌کند بلکه به وی فرصت بیشتری برای فرار به جلو و پاک‌کردن صورت مسئله‌ای که خودش دلیل آن است می‌دهد. برای مردم هم این نکته کافی است که بگویند: مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان!

202/201

کد خبر: 668414

وب گردی

وب گردی