بیادی: نمی توان انتخابات 96 را به طور صد درصدی پیش بینی کرد

یک فعال سیاسی اصول گرا می گوید: کشور روزهای حساسی را سپری می کند. ما در شرایطی هستیم که باید تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم از داشته هایمان برای مدیریت پساتحریم بهره ببریم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آستان، حسن بیادی نایب رییس شورای سوم شهر تهران , فعال سیاسی اصول گرا با گفتن اینکه " آقای روحانی در سه سال اول کارنامه ای قابل دفاع هم در عرصه بین المللی و در مسایل داخلی داشته است. خب! طبیعی است که مردم در چنین شرایطی به آنها لقب کارشکن بدهند." به سئوالات خبرنگار آستان پاسخ می گوید:

*فضای سیاسی شاهد بحث هایی در خصوص یک دوره ای شدن دولت روحانی است.

کشور روزهای حساسی را سپری می کند. ما در شرایطی هستیم که باید تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم از داشته هایمان برای مدیریت پساتحریم بهره ببریم. واقعا جای تاسف دارد که در چنین وضعیت حساسی گروهی به جای اینکه فکرشان را معطوف به اصلاح امور باشد، به چنین بحث هایی دامن می زنند. آنهم در شرایطی که دولت آقای روحانی در سه سال اول کارنامه ای قابل دفاع هم در عرصه بین المللی و در مسایل داخلی داشته است. خب! طبیعی است که مردم در چنین شرایطی به آنها لقب کارشکن بدهند.

*چقدر به توفیق این گروه امید است؟

آنها نمی توانند به موفقیت امیدی داشته باشند. چرا که مردم آگاه اند و می دانند که چه کسی خدمتگذار است و چه کسی یا کسانی منافع جریانی را به مصالح ملی ترجیح می دهند. در واقع آنها می دانند که سره کیست و ناسره کدام است.

*پس به نظر شما تمدید دولت روحانی حتمی است؟

هیچ چیز را نمی توان به طور صد درصدی پیش بینی کرد. اما تلقی من از شرایط این است که بعید است کسی بتواند در انتخابات 96 با حسن روحانی رقابتی جدی را داشته باشد.

*از این بحث بگذریم. فیش های نجومی این روزها کلی سر و صدا به پا کرده است.

ببینید! در کشوری زندگی می کنیم که خیلی از خانواده ها در تامین مایحتاج اولیه خود هم مشکل دارند و طبیعی است که در چنین شرایطی وقتی مردم می شنوند که مدیری بالای 100 میلیون در ماه دریافتی دارد، ناراحت می شوند و حتی امکان دارد که نسبت به مسئولین هم بی اعتماد شوند. اگر واقعا به تبعات بی اعتمادی عمومی آگاهی داشته باشیم, هیچگاه کار نمی کنیم که با چنین حالتی مواجه شویم. پس تصمیم گیران باید همه هم و غم خود را به کار بگیرند تا بلکه در جامعه نوعی همدلی به وجود آید تا از این طریق بتوانیم بر مشکلات ریز و درشت مان غلبه کنیم.

201/201

کد خبر: 668446

وب گردی

وب گردی