نخستین مدرسه تابستانی زبان و ادبیات در واحد کرج

به همت معاونت پژوهشی و انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی واحد کرج ، نخستین مدرسه تابستانی زبان و ادبیات فارسی با حضور استادان این دانشکده برای دانشجویان علاقمند برپا می شود.

به گزارش ایسکانیوز، شهرام مدرس خیابانی معاون پژوهشی این دانشکده با بیان این خبر افزود: شرکت در مدرسۀ تابستانی برای همه علاقه‌مندان آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند در بیش از یک کارگاه شرکت نمایند.

وی افزود: به دانشجویان شرکت کننده در این دوره ها در پایان هر دوره، مشروط بر حضور کامل در تمامی ساعات کارگاه و تأیید مدرس مربوطه، گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

مدرس با تاکید بر اینکه این مدرسه برای نخستین بار است که در دانشگاه آزاد اسلامی شروع به کار کرده است ادامه داد: با توجه به محدود بودن ظرفیت، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

معاون پژوهشی دانشکده ادبیات و زبان های خارجی گفت: در حال حاضر در این مدرسه کارگاه های SPSS در آموزش زبان انگلیسی، نقد ادبی، Test Development، شرح مثنوی، موضوع‌شناسی پایان‌نامه‌های فارسی، نامه‌نگاری به زبان انگلیسی، تفکر انتقادی، فرهنگ‌نگاری، ساخت ترانه، زبان‌شناسی پیکره‌ای(کار با نرم‌افزار wordsmith)، عروض، Post-method و MLA برگزار خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که اطلاعات تکمیلی شامل مدارک لازم برای شرکت در مدرسۀ تابستانی، برنامه کلاس ها و دوره ها و نحوه ثبت نام در وبگاه دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی به نشانی literature.kiau.ac.ir در دسترس علاقمندان قرار داده شده است.

20101

کد خبر: 668458

وب گردی

وب گردی