هدایت تحصیلی دانش آموزان ورود به دانشگاه  واحد مبارکه

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت: با توجه به نزدیک شدن زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و توزیع دفترچه انتخاب رشته، هدایت تحصیلی هوشمندانه داوطلبان ورود به دانشگاه با هدف آگاهی بخشی و راهنمایی ومشاوره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه انجام می شود.

به گزارش ایسکانیوز، احمدرضا باقری با اشاره به این که راه اندازی کمیته اطلاع رسانی و هدایت تحصیلی داوطلبان با مساعدت رییس این دانشگاه انجام می شود افزود : این دانشگاه با هدف هدایت تحصیلی هوشمندانه متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به راه اندازی این کمیته کرده است.

وی یکی دیگراز دلایل تشکیل این کمیته را حساسیت و سر درگمی برخی والدین در ایام انتخاب رشته عنوان کرد و گفت : هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی به نوعی کمک و آگاهی بخشی به دانش آموزانی که قصد انتخاب رشته ورود به دانشگاه را دارند، است تا خانواده­ها و دانش آموزانی که قصد ورود به دانشگاه را دارند بیشتر و دقیق تر از آینده شغلی و محتوی رشته ها و حتی دانشگاه­ها مطلع شوند و بتوانند تصمیم مناسبی اتخاذ کنند.

مسوول روابط عمومی واحد مبارکه با اشاره به سایروظایف این کمیته خاطر نشان کرد : این کمیته مانند سال های گذشته با هدف راهنمایی بیشتر دانش آموزان ورود به دانشگاه ها اقدام به دایر کردن سه دفتر مشاوره و هدایت تحصیلی در داخل شهر و دانشگاه با حضور کارشناسان کرد.

باقری گفت : معتقدیم داوطلبان هوشمندانه باید با رغبت و شناخت تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه را انتخاب کنند . وی افزود : تا کنون بیش از 20 هزار دانش آموخته در این دانشگاه تربیت شده و دارای سه دانشکده و مجموعه کاملی از کارگاه ها و آزمایشگاه ها و . . .

است .

باقری اضافه کرد : در حال حاضر واحد مبارکه در 50 رشته کاردانی، کارشناسی هم بدون آزمون دانشجو می پذیرد و دارای تسهیلات و امتیازاتی شامل : استادان هیات علمی، کیفیت برترآموزشی، سوله های ورزشی، زمین چمن، سه سالن اجتماعات، کتابخانه مجهز و سایت های رایانه، مرکز رشد و فناوری و . . . است .

20101

کد خبر: 668472

وب گردی

وب گردی