"با قهرمانان" روی آنتن شبکه سه

مجموعه مستندهای کوتاه "با قهرمانان" با هدف معرفی ورزشکاران المپیک و پاراالمپیک کشور در 40 قسمت 5 دقیقه ای در گروه ورزش شبکه سیما تولید و از این شبکه پخش می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، سعید رسولی تهیه کننده این مجموعه با اعلام این خبر افزود: معرفی ورزشکاران عزیز کشور که به مسابقات المپیک و پاراالمپیک ریو راه یافته اند در قالب مستندهای کوتاه و با ساختاری جذاب تهیه شده و به مرور از این شبکه پخش خواهد شد. وی افزود: نمایش تصاویری از تمرین های ورزشکاران، آشنایی با شخصیت و خصوصیات این افتخار آفرینان و گزارشی از مدال های ملی و بین المللی آنها در هر قسمت به تصویر کشیده می شود.
به گفته رسولی این مجموعه هر روز به صورت میان برنامه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود. حمید سوریان، امید نوروزی، سعیدعبدولی، قاسم رضایی، حبیب اخلاقی، بشیرباباجانزاده، مهدی خدابخش، سجادمردانی، کیمیاعلیزاده، جوادمحجوب، بهدادسلیمی، کیانوش رستمی، علی هاشمی، محمد براری، سهراب مرادی، علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، حسن رحیمی، میثم نصیری، حسن یزدانی، کمیل قاسمی، علیرضا کریمی ماچیانی، حسن تفتیان، کاوه موسوی، محمد ارزنده، فرزان عاشورزاده، رضا یزدانی و زهرا نعمتی از جمله ورزشکارانی هستند که در این مجموعه حضور دارند.
"با قهرمانان" به تهیه کنندگی سعید رسولی و کارگردانی امیر آرام در شبکه سه سیما تولید شده است.

508

کد خبر: 668586

وب گردی

وب گردی