بیش از 4000 کیلو  انواع مواد مخدر در کرمان کشف شد/ 9 نفر از اعضای اصلی دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب کرمان  از کشف چهار هزار و 192کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه 9 عضو اصلی این باند دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان دادخدا سالاری از کشف دو محموله به میزان چهار هزار و 192کیلوگرم مواد مخدر در کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه 9 عضو اصلی این باند دستگیر شدند.
او گفت: طی اقدامات اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)در اداره کل اطلاعات استان کرمان دو باند کلان قاچاق مواد مخدر فعال در داخل و خارج کشور شناسایی ومتلاشی شد.

این مقام قضائی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد انتقال این محموله از استان سیستان وبلوچستان به داخل و خارج از کشور را داشتند که در محور های ورودی استان کرمان مورد ضربه ماموران اداره اطلاعات قرار گرفتند، عنوان کرد:در این عملیات ها بیش از چهار تن انواع مواد مخدر شامل چهارهزار و 161 کیلو گرم تریاک،21کیلوگرم مرفین و10کیلوگرم هروئین کشف شده است.

دادستان کرمان با بیان اینکه 9 نفر از اعضای اصلی و محوری این باندها دستگیر شده اند، گفت: در مجموع این عملیات ها مقادیر زیادی سلاح و مهمات جنگی کلاشینکف، برنو،کلت کمری و تعدادی گوشی تلفن و ماهواره ای کشف و 19دستگاه انواع خودرو و دو باب منزل مسکونی متعلق به باند های مذکور شناسایی و توقیف شد .
105105

کد خبر: 668793

وب گردی

وب گردی