دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار : احمدی نژاد آن وقت که مسئولیت داشت به وظیفه خود در قبال دو میلیارد دلارعمل نکرد

 دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار درباره نامه احمدی نژاد به دولت اوباما گفت: احمدی نژاد می خواهد با این کار از مسوولیت خود در قبال بلوکه شدن این 2 میلیارد دلار طفره رود؛ در حالیکه آن وقت که مسوولیت داشت به وظیفه خود عمل نمی کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، احمد کریمی اصفهانی افزود: احمدی نژاد قصد خیری از نوشتن این نامه ندارد و می خواهد با این کار دوباره خود را مطرح کند چرا که می داند دیگر جایگاهی در نظام ندارد.
وی تصریح کرد: احمدی نژاد که بزرگترین فرصت کشور برای توسعه و پیشرفت را سوزاند امروز برای از بین رفتن 2 میلیارد دلار پول اشک تمساح می ریزد.
کریمی خاطرنشان کرد: طی 8 سال ریاست جمهوری او، نفت با میانگین بشکه ای 110 دلار به فروش رفت که می توانست زیربنای اقتصاد ما را سامان دهد اما رئیس دولتهای نهم و دهم این ثروت عظیم را به تاراج داد.
این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: احمدی نژاد جایگاهی ندارد که بخواهد به عنوان یک مسوول به مسوول یک کشور دیگر نامه بنویسد. وی نهایتا می تواند به عنوان یک شهروند، آن هم یک شهروند خطاکار، این کار را انجام دهد.
وی گفت: احمدی نژاد بیش از دو هزار قانون مجلس را هیچوقت برای اجرا ابلاغ نکرد. البته مجلس هم مقصر بود که در مقابل این خطای وی سکوت کرد.
کریمی در پایان افزود: البته ما هم به عنوان یک شهروند به پولهایی که آمریکا به ناحق بلوکه کرده است اعتراض داریم و این کشور باید هر چه سریعتر این 2 میلیارد دلار را به ایران بازگرداند.

202/201

کد خبر: 668898

وب گردی

وب گردی