سرقت همسایه از تمامی ساکنان یک مجتمع مسکونی در خیابان گرگان

ماموران پلیس پایتخت مردی که از همسایگانش در یک مجتمع مسکونی سرقت کرده‌بود، دستگیر کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، مدتی قبل تعدادی از اهالی یک مجتمع مسکونی واقع در محله گرگان در مراجعات متعددی به کلانتری اعلام کردند که سرقت‌های مکرری از منازل آنان انجام شده است، که در پی آن تیمی در کلانتری تشکیل شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

در جریان تحقیقات ماموران و با توجه به زمان وقوع سرقت، این فرضیه قوت گرفت که سارق یا سارقان در داخل مجتمع مسکونی هستند و یا با افرادی در داخل مجتمع ارتباط دارند، چرا که تمامی سرقت ها در زمان نبود مالکان واحدها صورت گرفته و هر بار هم سارقان یا سارق با کلید به محل وارد شده بودند.

با کسب این اطلاعات ماموران تحقیقات خود را روی اهالی مجتمع مسکونی متمرکز کرده و در همین بررسی ها یک مظنون به عنوان سارق منازل مذکور مورد شناسایی قرارگرفت. این فرد که یکی از ساکنان مجتمع مسکونی بود مدتی پیش به جرم سرقت لوازم داخلی خودرو به زندان افتاده و علت اصلی سرقتش را نیز اعتیاد به مواد مخدر عنوان کرده بود که بار دیگر نیز مورد ظن ماموران قرار گرفت.

در تحقیقات بیشتر از سرایداری مجتمع نیز مشخص شد مدتی پیش از وقوع سرقت‌ها، دسته کلیدهای ساختمان برای چند ساعت گم شده و دوباره در باغچه حیاط خانه پیدا شده است که این اتفاق فرضیه ماموران را به یقین نزدیک کرد.

در ادامه تحقیقات این فرد به کلانتری دعوت شد و مورد بازجویی قرار گرفت که با توجه به اضطراب های موجود و همچنین سوالات فنی ماموران مشخص شد که سارق اصلی خود این فرد است که متعاقبا در بازجویی های تخصصی تر به جرم خود و همچنین شیوه سرقتش از 16 واحد این مجتمع مسکونی اعتراف کرد.

پلیس پایتخت با تائید این خبر اعلام کرد که پس از اعتراف متهم، منزل اودر همان مجتمع مورد بازرسی قرار گرفت و تعدادی از اموال و وجوه مسروقه نیز شناسایی و به مالباختگان تحویل داده شد و متهم نیز پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل شد.

20106

کد خبر: 668973

وب گردی

وب گردی