نجمه خدمتی هشتم شد

بانوی تیرانداز المپیکی ایران در فینال رقابت های المپیک در بخش تفنگ سه وضعیت 50 متر زنان هشتم شد.

به گزارش ایسکانیوز، «نجمه خدمتی» پس از «الهه احمدی» دومین بانوی راه ایران به فینال رقابت های تیراندازی بازی های المپیک 2016 بود که در بخش تفنگ سه وضعیت 50 متر زنان با 402 امتیاز در جایگاه هشتم ایستاد.
در این بخش نمایندگان ورزشی کشورهای ایتالیا، سوئیس، اتریش، دو نماینده از چین و نمایندگانی از آلمان، ایران و قزاقستان به فینال راه یافته بودند که تیرانداز آلمان به مدال طلا رسید و دو نماینده از چین به ترتیب مدال های نقره و برنز را تصاحب کردند.
نجمه خدمتی پیشتر در روز نخست بازی ها در قسمت 10 متر بادی در مرحله مقدماتی با کسب 415 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت و از راهیابی به فینال بازماند.
همچنین الهه احمدی هم در این رشته و در روز نخست به مرحله فینال رقابت ها را یافته بود که در نهایت با عنوان ششمی به کار خود خاتمه داد.
گلنوش سبقت اللهی دیگر بانوی تیرانداز المپیکی ایران روز یکشنبه و در دومین روز بازی ها در مرحله مقدماتی تپانچه 10متر بادی با کسب 379 امتیاز از راه یابی به فینال رقابت های تیراندازی سی و یکمین دوره بازی های المپیک ریو 2016 در این مرحله بازماند و در روز چهارم بازیها در ر تپانچه 25 متر با کسب 572 امتیاز (291 بخش دقت و 281 بخش سرعت) از دور رقبت ها کنار رفت.
پوریا نوروزیان هم در مرحله مقدماتی تیراندازی تفنگ 10متر بادی در روز چهارم بازی ها با کسب 622 امتیاز در رده بیست و دوم جدول بازی ها قرار گرفت و از راه یابی به فینال بازماند و فردا -جمعه در آخرین بازی خود در بخش درازکش تیرخود را شلیک می کند.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 از 16مردادماه بطور رسمی و با حضور 10 هزار و 444 ورزشکار از 206 کشور در 28 رشته ورزشی در شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شده است.
کاروان ورزشی ایران با 64 ورزشکار در 14 رشته بوکس، پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو، جودو، شمشیربازی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، شنا و دوچرخه سواری در این دوره از بازی های شرکت کرده است.

601/401

کد خبر: 669129

وب گردی

وب گردی