حضرتی:اصلاح‌طلبان هیچ شرطی برای حمایت از روحانی در سال 96 ندارند

عضو فراکسیون امید مجلس می‌گوید اصلاح‌طلبان هیچ کاندیدایی به جز روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ندارند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرآنلاین، الیاس حضرتی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره شرط و شروط‌هایی که اخیرا برخی اصلاح طلبان برای حمایت از روحانی مطرح می‌کنند و اینکه آیا این شروط ها پروژه عبور از روحانی را رقم نمی‌زند، به خبرنگار خبرآنلاین گفت: اصلاح‌طلب‌ها هیچ شرطی برای حمایت از آقای روحانی ندارند و قطعا از او در انتخابات سال بعد حمایت می کنند. گاهی افراد نظرات شخصی‌شان را بیان می‌کنند ولی این تصمیم مجموعه اصلاح طلبی نیست.

وی اظهار داشت: اصلاح طلبان همانگونه که سال 92 صادقانه به میدان آمدند و صادقانه از سال 92 با دولت بودند، در حال حاضر نیز صادقانه و با صراحت اعلام می‌کنند که با تمام توان از آقای روحانی به عنوان رییس جمهوری برای کاندیدتواری در دور دوم حمایت می‌کنند و این سیاست کلی ماست.

حضرتی ادامه داد: البته اصلاح‌طلبان در کنار این سیاست کلی، معیارها و اصولی دارند که بخش زیادی از این معیارها را خود آقای روحانی نیز دنبال می‌کند، ما در سیاست خارجی و داخلی، مسائل فرهنگی و اقتصادی اختلاف نظر چندانی به لحاظ تئوریک با آقای روحانی نداریم، البته وی در میدان عمل محدودیت هایی دارد که ما آنها را نیز درک می کنیم.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان کاندیدای دیگری برای صحنه انتخابات ریاست جمهوری 96 ندارند، گفت: اگر کسی یا تشکلی بخواهد از فردی حمایت کند تذکراتی دارد که نام این تذکرات را نمی‌توان شرط و شروط گذاشت .

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با رد موضوع پروژه عبور از روحانی گفت:در حال حاضر فقط حمایت از آقای روحانی در جریان اصلاح طلب مطرح است و چیزی به نام عبور از روحانی مطرح نیست.

202

کد خبر: 669154

وب گردی

وب گردی