حسین محب اهری دوره دوم شیمی درمانی را طی می کند

محب اهری با اشاره به اینکه هم اکنون دوره دوم شیمی درمانی را پشت سر گذاشته از حضور دوباره اش سر صحنه "علی البدل" در یک هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان، حسین محب اهری بازیگر عرصه سینما و تلویزیون گفت: هم اکنون حال چندان خوبی ندارم و دوره دوم شیمی درمانی را گذرانده ام.

وی ادامه داد: تا یک هفته آینده سر صحنه حاضر نمی شوم چرا که در این مدت باید آمپول های در نظرگرفته شده را تزریق کنم.

بازیگر سریال "علی البدل" خاطرنشان کرد: گروه سازنده سریال "علی البدل" صحنه هایی را که مربوط به حضور بنده در این اثر تلویزیونی است را یک هفته آینده و پس از اینکه حالم بهتر شد و سر صحنه حاضر شدم ضبط می کنند.

سریال تلویزیونی "علی البدل" هم اکنون 80 درصد از تصویربرداری خود را طی کرده و با برخورداری از لوکیشن های مختلفی در روستای ورکانه،‌ روستای اشتران و برخی از دیگر مناطق اطراف همدان ادامه مسیر خود را طی می کنند.

گفتنی است طی روزهای اخیر بازیگران جدیدی به این سریال تلویزیونی اضافه شده اند و هم اکنون خشایار موحدیان و سعید سیاح به طور همزمان مشغول تدوین این مجموعه تلویزیونی هستند.

شایان ذکر است زمان پخش سریال "علی البدل" به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری به زودی مشخص می شود. در این سریال تلویزیونی بازیگرانی همچون مهدی فخیم زاده، احمد مهران فر، حسین محب اهری،‌ هادی کاظمی،‌ هومن حاج عبدالهی،‌ فرشته گلچین،‌ بهرام افشاری،‌ محسن تنابنده و مهدی هاشمی به ایفای نقش می پردازند.

502502

کد خبر: 669158

وب گردی

وب گردی