همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد سعدی در برگزاری دوره های دانش افزایی فارسی آموزان

دوره کوتاه مدت دانش افزایی زبان فارسی ویژه فارسی آموزان کشور ترکیه، توسط بنیاد سعدی و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، در نخستین همکاری مشترک بنیاد سعدی و دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آنکارا، دوره کوتاه مدت دانش افزایی زبان و ادبیات فارسی ویژه فارسی آموزان اعزامی از کشور ترکیه، در تهران برگزار می شود.

در این دوره کوتاه مدت دانش افزایی، بیش از 30 فارسی آموز برتر المپیاد زبان فارسی در ترکیه، از رشته های زبان و ادبیات فارسی، تاریخ و الهیات و در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به تهران می آیند.

این دانشجویان که از دانشگاه های آنکارا، سلجوق و بیرق قلعه ترکیه برگزیده شده اند، از 23 مرداد تا 9 شهریور ماه سالجاری در دوره کوتاه مدت دانش افزایی زبان و ادبیات فارسی در تهران حاضر می شوند و در پایان دوره نیز یک سفر سه روزه به اصفهان خواهند داشت.

کلاس های آموزشی و اقامتگاه این فارسی آموزان در واحد علوم و تحقیقات تهران دانشگاه آزاد اسلامی است.

تفاهم نامه همکاری میان بنیاد سعدی و دانشگاه آزاد اسلامی، اردیبهشت سال جاری با حضور دکتر حداد عادل، رییس بنیاد سعدی و دکتر میرزاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد که دوره کوتاه مدت دانش افزایی ویژه فارسی آموزان کشور ترکیه، نخستین همکاری مشترک طرفین است.

502502

کد خبر: 669165

وب گردی

وب گردی