سارقان حرفه‌ای در جوی آب دستگیر شدند

رییس کلانتری 101 تجریش از دستگیری دو سارق حرفه‌ای خودرو در این محدوده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد در تشریح جزییات این خبر گفت: چندی پیش یکی از تیم های عملیاتی کلانتری 101 تجریش هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودرو که کنار خیابان به صورت روشن پارک شده بود مشکوک شده و برای بررسی آن وارد عمل شدند.

او با بیان اینکه به محض نزدیک شدن مأموران به خودرو دو سرنشین خودرو که در حال مصرف مواد مخدر در آن بودند پا به فرار گذاشتند، افزود : این افراد سعی داشتند با ورود به خیابان ها و کوچه‌های پیچ در پیچ این محدوده از دست مأموران بگریزند که این امر منجر به تعقیب و گریزی نه چندان طولانی میان پلیس و آنان شد.

ناصری‌نژاد با بیان اینکه مأموران گشت انتظامی مشخصات خودرو مذکور را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام کردند، گفت: در پاسخ به استعلام مأموران مشخص شد این خودرو مدتی پیش از محدوده جنوب تهران به سرقت رفته است و در حال حاضر مأموران انتظامی در پی دستگیری سارق یا سارقان آن هستند.

رییس کلانتری 101 تجریش با اشاره به ادامه تعقیب و گریز میان مأموران و دو فرد فراری، افزود: در ادامه مأموران برای متوقف کردن سارقان اقدام به شلیک تیر هوایی کردند که درپی آن سارقان پس از اینکه تعادل خود را از دست دادند در جوی آبی در یکی از خیابان های این محدوده افتاده و متوقف شدند.

او با اشاره به بازداشت و انتقال دو متهم به کلانتری گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اقرار کردند. همچنین طی هماهنگی های انجام شده مالک خودروی مسروقه به کلانتری دعوت شده و ضمن شناسایی خودرواش وسیله نقلیه به وی بازپس داده شد.

ناصری‌نژاد با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان گفت: متهمان با شکایت مالباخته و به منظور بررسی سوابقشان و کشف دیگر جرائم احتمالی به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

20103

کد خبر: 669248

وب گردی

وب گردی