پالایشگاه پنجم پارس جنوبی به طور کامل در مدار تولید قرار گرفت

تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی با ٤٢٨ مورد عملیاتی و پس از ١٣ روز فعالیت شبانه روزی به پایان رسید و این پالایشگاه به طور کامل در مدار تولید قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از شانا، رئیس تعمیرات مکانیک پالایشگاه پنجم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: تعمیرات اساسی امسال با تلاش متخصصان همه‌ واحدها و برای آماده سازی و استمرار تولید پایدار گاز، طی ١٣ روز انجام شد.

سهراب مزارعی افزود: این عملیات با انجام ٤٧٦ دستور کار و صدور ٤٢٨ مجوز تعمیراتی و با صرف ٨٤ هزار و ٨٩٠ نفر- ساعت کار بر اساس برنامه زمان بندی مشخص با موفقیت به پایان رسید.

وی ادامه داد: تعمیرات کلی و جزئی در سه بخش فازهای ٩ و ١٠ و توقف کامل چهار برج، سه درام، ١٥ مبدل حرارتی، هشت فیلتر و هیتر و استک، دو تانک ذخیره سازی، ٢٠ فن هوایی، دو کمپرسور، ٩٠ عدد شیرآلات در سایزهای مختلف، یک طرح اصلاحی، ١١٠ مورد مکانیک عمومی، ١١٨ مورد دستور کار برق و سه مورد فعالیت ابزار دقیق و ٤٢ مورد تجهیزات دوار را شامل می شود.

مزارعی تصریح کرد: با برنامه ریزی صحیح عوامل موثر، ردیف گازی چهارم یک روز زودتر از زمان برنامه ریزی شده در مدار تولید قرار گرفت.

به گفته وی، باهدف آماده سازی مبدلها، در مجموع ٢٧ مورد هیدروتست انجام شد و پنج مورد تیوب باندل خارج و پس از شستشو و تمیز کاری مجددا نصب و آزمایش شد.

607/601

کد خبر: 669519

وب گردی

وب گردی