رابرت دنیرو، دونالد ترامپ را دیوانه خواند

رابرت دنیرو بازیگر آمریکایی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان برای ریاست جمهوری آمریکا را کاملا دیوانه خواند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تلگراف، رابرت دنیرو دونالد ترامپ را کاملا دیوانه خواند و او را باشخصیت اصلی «راننده تاکسی» مقایسه کرد و گفت او چیزی از تراویس بیکل کم ندارد. این شخصیت که معلولیت ذهنی دارد در فیلم مشهور «راننده تاکسی» شخصیت اصلی است.

بازیگر برنده جایزه اسکار گفت: چیزی که او می‌گوید کاملا دیوانه‌وار است، مسخره است، ... او کاملا دیوانه است.

در فیلم «راننده تاکسی» محصول سال ۱۹۷۶ این بازیگر در نقش بیکل بازی کرده که سربازی بازگشته از جنگ ویتنام است و شب‌ها در نیویورک تاکسی می‌راند ، اما از پارانویا رنج می برد و از فشار خشم به فردی جامعه ستیز بدل شده است.

دنیرو درباره این شخصیت و ایفای نقش او در جشنواره فیلم سارایوو صحبت کرد و او را با ترامپ مقایسه کرد. وی گفت شبیه بیکل، نامزد جمهوریخواهان نیز اصلا نباید این جایگاه را به دست می‌آورد، خدا به دادمان برسد.

اظهار نظرهای دنیرو با کف زدن شدید حضار در این مراسم روبه رو شد.

دنیرو که دموکرات‌ است، جشنواره فیلم سارایوو را با نمایش فیلم «راننده تاکسی» در چهلمین سال ساخته شدنش، کلید زد.

این در حالی است که ترامپ دو سه روز پیش اوباما و هیلاری کلینتون را عامل شکل گرفتن داعش خواند. دنیرو در پاسخ به ترامپ افزود: اینجا مردم هستند که باید با عقب راندن او نقش خودشان را ایفا کنند.

وی افزود: رسانه‌ها که این توجه را به ترامپ نشان می‌دهند در نهایت خواهند گفت این ترامپ یک آدم مسخره، دیوانه و بی‌عقل است.

دنیرو جدیدترین چهره هالیوودی است که به ترامپ حمله کرده است. مریل استریپ نیز به تازگی گفته بود: دارم فکر می‌کنم او را چه می‌شود؟

سوزان ساراندون نیز این میلیاردر آمریکایی را با شخصیت عموی مست در عروسی مقایسه کرده بود و جی کی رولینگ گفته بود ولدمورت در کنار او اینقدر بد نیست.

این در حالی است که کلینت ایستوود با گفتن این که مشکل او این است که هر چه فکر می‌کند به زبان می‌آورد از وی حمایت کرده بود.
منبع: مهر
503502

کد خبر: 669759

وب گردی

وب گردی