از فردا هوای تهران خنک می‌شود

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده که هوای تهران از فردا ۳ تا ۴ درجه خنک تر می‌شود و این کاهش دما فقط مختص تهران نخواهد بود

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در غالب مناطق کشور جوی نسبتا پایدارحاکم است اعلام کرد: از بعداز ظهر فردا به سبب نفوذ جریان های شمالی دراستان اردبیل و سواحل غربی دریای خزر، ابرناکی، گاهی بارش باران، وزش باد، رعد و برق و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: روز سه شنبه نیز در سواحل دریای خزر و استان اردبیل ابرناکی و در برخی مناطق بارش باران گاهی با وزش باد رخ خواهد داد که شدت بارش دراستان های گیلان و غرب مازندران بوده و دریای خزر طی روزهای دوشنبه وسه شنبه مواج خواهد شد،

وظیفه دامه داد: در همین مدت در ارتفاعات البرز مرکزی نیز رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

او گفت: طی سه روز آینده در شمال سیستان وبلوچستان، به ویژه منطقه زابل، وزش باد شدید گاهی سبب خیزش گردوخاک وکاهش کیفیت هوا خواهد شد که روز سه شنبه این وضعیت درشرق وجنوب شرق کشور تشدید می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور همچنین گفت: هوای تهران از فردا ۳ تا ۴ درجه خنک تر می‌شود.

به گفته وظیفه این کاهش دما فقط مختص تهران نیست بلکه به علت تضعیف سامانه پرفشار جنب حاره ای در این موقع از سال، به تدریج دمای هوا در کشور روند کاهشی خواهد داشت. آسمان تهران صاف تا کمی ابری با کمینه و بیشینه دمای ۲۶ و ۳۷ درجه در روز دوشنبه و ۲۵ و ۳۵ درجه سانتی گراد در روز سه شنبه خواهد بود.

105105

کد خبر: 669792

وب گردی

وب گردی