منظمی: شکست  روسیه برایمان دست یافتنی است

مدیر تیم های ملی والیبال : سروقامتان با روحیه بالا و انرژی مثبت رقابت می کنند و در دو بازی گذشته خود خوش درخشیدند.

امیر حسین منظمی، بازیکن و مربی سابق تیم ملی والیبال و مدیر تیم های ملی والیبال در گفت و گو با ایسکانیوز اظهار داشت : در ابتدا صعود تیم ملی والیبال کشورمان را در جمع 8 تیم به مرحله بعد رقابت ها و کسب دو مدال طلا را به جامعه ورزشی تبریک می گویم.

وی ادامه داد : صعود تیم ملی کشورمان از مرحله گروهی مسابقات المپیک قطعی شده و حالا منتظریم تا با برگزاری بازی‌های فردا حریف بلندقامتان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود. لهستان و آرژانتین که تکلیفشان تقریبا مشخص است و اگر تغییر خاصی صورت نگیرد به عنوان تیم اول و دوم از گروه خود به مرحله بعد می روند .شرایط برای تیم ملی کشورمان کمی پیچیده است و نتیجه بازی با روسیه تیم چهارم صعود کننده را مشخص می کند.

وی ادامه داد : از طرفی صعود تیم ملی ایتالیا به عنوان صدرنشین نیز مسجل شده است. تیم ایتالیا که صعودش به عنوان صدرنشین قطعی شده به احتمال زیاد در دیدار با کانادا پیروز میدان خواهد شد. همچنین اگر والیبال ایران در تیم خود به عنوان تیم چهارم صعود کند احتمال برخورد با ایتالیا را در مرحلی بعدی دارد که بازی بس دشوار و نفس گیری خواهد بود.امیدواریم در مرحله بعدی قرعه ما ایتالیا نباشد.

منظمی در ادامه تصریح کرد : والیبالیست های ما با روحیه و با انرژی رقابت می کنند و در دو بازی گذشته خود خوش درخشیدند و با تلاش و همت این بلند قامتان کسب نتیجه برد برای ما دور از دسترس نیست.

وی درپایان از زحمات تمام ورزشکاران ، فدراسیون و اصحاب رسانه تشکر و قدر دانی و آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمام کاروان اعزامی به المپیک کرد.

607/602

کد خبر: 669795

وب گردی

وب گردی