کوتاه از واحد یزد/از برگزاری کارگاه زندگی و سیره معصومین (ع) تا اعزام دانشجویان به مسابقات ورزش‌های همگانی

برگزاری کارگاه زندگی و سیره معصومین (ع)، تجلیل از برندگان مسابقه تفسیر سوره حجرات، اعزام دانشجویان خواهر به مسابقات ورزش‌های همگانی همدان و برگزاری مسابقه خانوادگی دومینو در هفته دوم شهریور از مهمترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد است.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس اداره امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد ضمن اعلام امکانات ورزشی این دانشگاه پرداختن به مقوله ورزش را در کنار فراگیری علم نه تنها امری ضروری بلکه واجب دانست و گفت: لازمه بهتر اندیشیدن داشتن روحی سالم و شاداب است و این جز به پرداختن و اهمیت دادن به ورزش قابل دسترسی نیست.

امید ستوده‌نیا امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در زمینه ورزش را برخورداری از سالن بدن‌سازی، تنیس روی میز، سالن چند منظوره ورزش‌های توپی عنوان کرد و گفت: واحد یزد در زمان‌های مناسب که حضور حداکثری دانشجویان را در دانشگاه دارد مسابقات درون خوابگاهی ویژه خواهران همچون طناب‌کشی، دارت، تیراندازی با کمان، داژبال و کبدی و مسابقات فوتسال و تنیس روی میز و والیبال ویژه برادران برگزار می‌کند.

وی هدف ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی را گسترش ورزش در بعد همگانی و استعدادیابی برای معرفی دانشجویان و علاقه‌مند کردن آنها به ورزش قهرمانی دانست.

برگزاری مسابقه خانوادگی دومینو در هفته دوم شهریور

براساس این گزارش، معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یزد از برگزاری مسابقات دومینو خانوادگی در هفته دوم شهریورماه در سالن ولایت دانشگاه آزاد اسلامی یزد خبر داد.

کمال خواجه‌پور، گفت: ایجاد تفاهم، آَشنایی بیشتر خانواده‌ها با یکدیگر و تمرین یک کار گروهی است و هر تیم می‌تواند با چهار نفر شرکت کننده که عضو یک خانواده باشند با در دست داشتن دو نسخه سازه که یک نسخه از آن به مسئول مسابقات تقدیم و یک نسخه برای چیدمان دومینو در نظر گرفته می‌شود در این مسابقات شرکت کند.

وی افزود: به منظور تشویق خانواده‌ها به شرکت در این مراسم علاوه بر جوایز نقدی جوایز و هدایای فرهنگی ارزشمندی نیز تقدیم می‌شود.

اعزام دانشجویان خواهر واحد یزد به مسابقات ورزش‌های همگانی همدان

کارشناس اداره تربیت بدنی واحد یزد از کسب رتبه نخست تیم طناب کشی خواهران این واحد دانشگاهی در مسابقات شهرستان یزد خبر داد.

زهره رفیعی گفت: تیم خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد موفق شد در مسابقات طناب‌کشی که به همت شهرداری یزد برگزار شد، کسب رتبه نخست این دوره از مسابقات را کسب کند.

وی با توجه به اعزام تیم ورزش‌های همگانی خواهران واحد یزد به مسابقات گفت:« تیم ورزش‌های همگانی خواهران واحد یزد از 25 مرداد به مسابقات ورزش‌های همگانی که به میزبانی واحد همدان برگزار می‌شود اعزام می‌شود و در رشته‌های بسکتبال 3 نفره، فوتبال گل کوچیک، طناب‌کشی، دارت، روپایی، پرتاب آزاد بسکتبال با دیگر نفرات اعزامی از دانشگاه‌ها به رقابت خواهد پرداخت.»

به گفته رفیعی مربیگری تیم اعزامی واحد یزد بر عهده بنفشه داوری و سرپرستی این تیم را زهره رفیعی بر عهده دارد.

این مسابقات به مدت 7 روز از تاریخ 25 مرداد تا 2 شهریور ماه برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه زندگی و سیره معصومین (ع)

کارشناس توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی واحد یزد از برگزاری کارگاه زندگی و سیره معصومین (ع) خبر داد.

علیرضا نوربالا گفت: «کارگاه زندگی و سیره معصومین (ع) در دو گروه با حضور استادان دکتر کمال خواجه‌پور معاون دانشجویی و فرهنگی و دکتر سید احمد طباطبایی از اعضای هیات علمی واحد یزد و با حضور 60 نفر از کارکنان واحد یزد برگزار می‌شود.»

وی برگزاری کارگاه‌هایی چون آشنایی با تفسیر سوره حجرات، کارگاه غیر حضوری پا به پای آفتاب از کتاب سیره اخلاق تربیتی امام خمینی (ره) را از کارگاه‌های برگزار شده عنوان کرد و گفت: «کارگاه‌های آشنایی با سیره نبوی، آموزش مقدماتی شنا، کارگاه‌هایی مرتبط با علوم کامپیوتر ویژه کارکنان دانشگاه، مقاله‌نویسی به زبان انگلیسی، سرقت علمی ویژه اعضا هیات علمی برگزار می‌شود که برخی از این کارگاه‌ها به صورت تخصصی و کارگاه‌های رواشناسی، آداب اجتماعی، مسایل ایمنی و برخورد با حوادث نیز به صورت عمومی است.»

تجلیل از برندگان مسابقه تفسیر سوره حجرات

همزمان با میلاد مبارک امام رضا (ع)، از ده نفر از برگزیدگان مسابقه تفسیر سوره حجرات با اهدای جوایز تقدیر و تشکر شد.

خانم‌ها حمیده ابویی، حمیده رسولی، فاطمه ذهب‌زاده، فاطمه غفوری و آقایان مهدی دشتی، جمال زارع کوهی، سید ابوالقاسم عابدینیان، علی حسینی‌فرد، مهدی شرف‌خواه و علی زادمهر برگزیدگان مسابقه تفسیر سوره حجرات بودند.

20101

کد خبر: 669863

وب گردی

وب گردی